Tingelingelate med to tomater Skrevet 1. mai 2006 #1 Del Skrevet 1. mai 2006 Natt til idag mistet jeg i sa. Fikk ikke sove selv om jeg var kjempetrøtt. Gikk på do da jeg kjente at jeg var litt tissetrengt. Det var blod i trusa og masse i do og da jeg tørket meg kom det en stor klump ut:-( Så da er det bare å ringe legen min i morgen for å sjekke at alle "rester" er ute... Håper jeg kommer snart tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til bollekinn :) Skrevet 1. mai 2006 #2 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg er utrolig lei for at dette skjedde med deg!! Det må være veldig vondt å gå gjennom akkurat nå. Vi håper også at du kommer snart tilbake!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 1. mai 2006 #3 Del Skrevet 1. mai 2006 Uff så trist..... Håper du kommer fort tilbake ) Lykke til !! Krysser fingrene for deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelingelate med to tomater Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 1. mai 2006 Takk takk...hadde en MA før lillegutt kom. Har tenkt i ettertid at hadde jeg ikke hatt en MA så hadde jeg ikke fått lillegutt. Selv om det er litt naivt å tenke slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. mai 2006 #5 Del Skrevet 1. mai 2006 Nei så trist.Håper du kommer raskt tilbake. Lykke til videre.trøste klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 1. mai 2006 #6 Del Skrevet 1. mai 2006 Nei, så trist! Unner ingen den opplevelsen. Hvor langt på vei hadde du kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #7 Del Skrevet 1. mai 2006 Uff så fryktelig leit. Lykke til videre. Håper du kommer tilbake hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelingelate med to tomater Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. mai 2006 Var i min 9.uke, så jeg hadde begynt å glede meg til å fortelle slekt og venner den store nyheten. Det som er enda verre nesten er at jeg har enda symptomer på graviditet. Er skikkelig kvalm og får knapt i meg mat iløpet av dagen, puppene er skikkelig ømme også:-( Kjipt å ha symptomer på graviditet når man ikke er gravid. Takk for god støtte og trøstende ord:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 2. mai 2006 #9 Del Skrevet 2. mai 2006 Ta deg en tur til legen. Det er ikke 100% sikkert at du har mistet selv om jeg nok også hadde regnet med det. Det er i hvertfal bedre å få det avklart og eventuelt vite at alt er ute. Den eneste trøsten jeg kan komme på er at mange blir veldig raskt gravide igjen etter en SA. Jeg ble det og jeg håper du også blir det om det var en SA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 2. mai 2006 #10 Del Skrevet 2. mai 2006 Klemmer og tanker går til deg med lykkeønskninger for tiden fremover. Vi får håpe det er hormoner igjen i kroppene våre så vi blir raskt gravide igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #11 Del Skrevet 2. mai 2006 Forferdelig trist. Håper du kommer tilbake snart. Vet ikke hva jeg skal si... bare utrolig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytt nurk i juni Skrevet 2. mai 2006 #12 Del Skrevet 2. mai 2006 Kjempe trist at det ikke gjikk denne gang... Håper du snart er tilbake Ønsker deg lykke til videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå