Gå til innhold

Kvalme og eksamen.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 13, og har frem til nå vært svært plaget med kvalme. Har hverken vært i stand til å lese eller fulgt undervisningen. Nå er det under 3 uker til første av fem eksamner, og jeg er svært stresset. Kvalmen begynner å gi seg, men er absolutt ikke helt over, og overskuddet er iallefall ikke tilbake... Noen som har vært i sammen situasjon???

Fortsetter under...

Hei!

På en måte har eg vært i samme situasjon, men når jeg fant ut at jeg ikke kom til å klare å lese til begge eksamene mine, valgte jeg å ta turen til legen for å få legeerklæring om at jeg heller vil ta den ene til høsten.

Har du tenkt den tanken, at du kan utsette eksamene dine? Det er kanskje for sent nå, men hør med skolen din så går det kanskje likevel!!

Har tenkt tanken, men siden jeg har 5 eksamener blir det tøft å ta alle til høsten. Og siden jeg har termin 9. nov, får jeg mest sannsynlig ikke tatt noen til høsten heller.

Skolen sa jeg kunne levere legeerlæring i etterkant av eksamene, greit å ha den muligheten.

Er du student med barn nå? Hvordan er det? Vil fortsette stuidene etter permisjon. Tok du ett år permisjon?

Hei igjen..

Eg e student, som vente barn i månedskiftet september/oktober. Eg hadde kun 3 eksamen denne våren, og valgte å utsette den ene. Angrer litt på at jeg ikke utsatte to, men,men...

Siden konteeksamen er i midten av september, fikk eg det valget at eg kunne få komme m ønske om dag selv når det passet meg til høsten når semesteret begynner igjen.

Eg skal ha permisjon fra studiene, men skal ikke tilbake etterpå.. Kanskje på et nytt studie, men har ikke bestemt meg for det enda.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...