monej Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Har nå hvert på apoteket tok litt tid ja, fikk ikke kommt meg avgårde igår.CB sin test viste posetiv i dag.jippi men tør ikke helt slippe jubelen løs hadde 3 spontan aborter i 3 mnd før vi fikk emm på19mnd så nå håper vi alt går bra å kommer oss over de magiske 3 mnd.
wimbom Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Oj oj oj...... Gratulerer så mye...........og massevis av lykke til!!;o) Så moro!!!
trollet66 Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Grattis!!! Så er det bare å håper på at spiren klorer seg fast!!!
Gjest Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Gratulerer monej!!! =)) Alt MÅ gå bra denne gangen!! Prøv å kos deg med den fantastiske nyheten! Stor klem
martine68 Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så heldig du er. Vi andre blir super misunnelig altså. Vi leter fortsatt etter den magiske formelen. Kan du kanskje dele din med oss? Stor gratulasjonsklem fra
3 gang Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Gratulerer så mye !! Kjempegøy. når kjente du symtomer? Før ikm, og i såfall hvilke symtomer hadde du? Lykke tll
Cmoi Skrevet 1. mai 2006 #7 Skrevet 1. mai 2006 monej Gratulerer sååååååååååååå mye. Vet hvordan uroen er i kroppen, og at du ikke tørr slippe jubelen helt løs før etter 3 mnd. Hadde SA i februar, og venter nå spent på denne pp, har kommet til min 15 dag. Stått på som bare det, hadde 5 dager med positiv EL:) Lykke til videre.
Agne Skrevet 1. mai 2006 #8 Skrevet 1. mai 2006 Kjempegode nyheter. Lykke til og så krysser vi fingre for deg og spireknoppen din. Må riktignok vedkjenne at jeg er litt missunnelig på deg, men...Supergratulerer!!!
mamamimmi Skrevet 1. mai 2006 #9 Skrevet 1. mai 2006 Gratulerer Monej! Det er slike nyheter vi trenger her, mange her gleder seg med deg! Nå håper jeg at alt skal gå bra denne gang. Klemmer fra
Dingeling Skrevet 1. mai 2006 #10 Skrevet 1. mai 2006 GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE!! =) =) HÅPER AT ALT GÅR KJEMPEFINT DENNE GANGEN. MASSE LYKKE TIL..
monej Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2006 TUsen Tusen Takk for alle svarene ,dere er så søte og Lykke til alle sammen.
aten Skrevet 3. mai 2006 #12 Skrevet 3. mai 2006 Så hyggelig! Gratulerer så mye!!! Og lykke til med svangerskapet.
Stjernemagnolia Skrevet 4. mai 2006 #13 Skrevet 4. mai 2006 Ohh, gratulerer så mye til dere alle sammen i familien der. Sender masse positive vibber til den lille spire og deg. Nå må spiren klore seg fast til dronningen. Kjente jeg fikk en positiv inspirasjon så nå går jeg ut for å kjøpe test utstyr til denne månedens prøving og kanskje noe til meg selv også eller til sambo for å riktig blidgjøre han. (Må jo skjemme han bort så han er villig for jeg har allerede advart han om at vi skal lage baby denne måneden... Lykke til med lykkeliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå