Gå til innhold

Går det ann å gå ned 6 kg på 2 uker?(samme som skravle siden)

Anbefalte innlegg

Når jeg var hos JM sist gang veide jeg 66,3 kg, da jeg veide meg på vekta hos svigers så veide jeg 66 kg. og det stemmer jo for da hadde jeg ikke på meg skoa. Pleier å ha på skoa hos JM. Men 2 uker ca etter på veide jeg 60,3 på den samme vekta(hos svigers), og nå i dag en uke etter veide jeg 61,3 igjen. Kan dette stemme? Og hvis det stemmer er det farlig da?

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville ventet til du skulle til JM igjen og hørt med henne da. Ikke sikkert at det er noe farlig, men det er jo normalt å gå opp i vekt ikke ta av seg. JM sa til meg sist jeg var hos henne at det var normalt at vekta stoppet å øke mot slutten, men så lenge man ikke gikk ned i vekt og Hb og blodtrykket var fint var det ingenting å bekymre seg for.

Hør med JM eller legen din. Bedre det enn å få tusenvis av forskjellige svar herfra ;-)

Blodtrykket mitt har vært fint hele tiden, men sist gang så hadde blodprosenten synki te 10 så jeg måtte starte med jerntab.. det vakke supert lavt, men har vært veldig plaga med lav i tidligere svangerskap. Fikk blodoverføring sist gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...