♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 hei. Vile bare si tusen takk for at dere heiet frem egget mitt denne pp. Jeg har nemlig svært sjeldne EL, sist positiv EL test var i januar...før nå sist...og den satt!!! tror nok det var takket være dere...så TUSEN TAKK Skal tenke hardt på dere fremover også stor klem smurfen
MaybeMe? Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Bare hyggelig smurfen! ) Nå håper vi resten av eggene tar til fornuft også. Mine har løsnet 2 sykluser på rad nå, så kanskje det er smittsomt? Lykke til med den lille reka i magen, håper å tusle inn på 1. trim i slutten av uka.... ) Stor klem
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2006 du er hjertlig velkommen...litt uvant å være der. kjenner ikke så mange nick...krysser fingre og tær for både deg og meg.....
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Måtte jo det... hehe... Kanskje du kan heie litt for meg denne uken? Har ikm i slutten av uken, så da blir det spennende å se )
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2006 zoomer...jeg skal heie alt jeg kan, vil så gjerne ha dere med over. og denne gangen skal spiren sitte.....heia heia heia
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Takk for det!! Sliter litt med veldig trøtthet, men det kan likså godt komme av den festen jeg var på i går kveld...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå