Gå til innhold

hvordan få tiden til å gå?


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Jeg er fullgått 5 uker og er rimelig tidlig i graviditeten,Vet ikke engang om dette går bra, ..Men jeg er sååå utålmodig. Hvordan ialledager skal jeg få tiden til å gå? Frem til uke 12 er jo så nervepirrende...jeg vil så gjerne at dette skal gå bra...klarer ikke å tenke på noe annet...hvordan få tankene over på noe annet? andre med samme problem.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!! Først gratulere, så flott :o) Har akkurat samme problem...klarer jo nesten ikke å tenke på noe annet, bare smiler og bekymrer meg om hverandre :o) Er 5+2, så vi er jo ca like langt....og vi må nok bare smøre oss med tålmodighet. Er livredd for at dette ikke skal gå bra, men prøver å si til meg selv at jeg bare må nyte denne tiden også! Vi får møtes her inne og skravle ofte, det er mitt beste tips :o) Få tiden til å snegle seg framover i fellesskap. Jeg er kjempeglad det er vår da, nå skjer det mye koselig, og det er lyst og fint ute, og jeg innbiller meg at ukene kanskje går litt kjappere da enn om det var senhøstes...hehe...må trøste meg med noe! Når har du termin forresten? Koselig å bli kjent med noen som er ca like langt :o) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens termin er 26/12 , men er temmelig sikker at termin er 3-4/1. pga jeg tok EL tester. Ja det er nok her jeg kommer til å tilbringe mye av ventetiden...og det er deilig med vår. La oss håpe spirene sitter...blir koselig å bli kjent med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går fortere enn en skulle tro. Jeg har hatt det likedan som dere og nå går jeg bare å venter på å skulle forlate dere her inne på 1 trimester (12 uker idag). Hurra:)

Dere får bare prøve å slappe av og fylle dagene med interesser og kanskje noen nye med? Dette går nok så bra skal dere se:)

 

Lykke til og kos dere med våren, for nå er den kommet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også utålmodig..jeg har bare kommet nettopp i uke 6.så vi har jo litt å vente på..vi må nok bare ta tiden til hjelp ja.jeg har ei jente på 3 år ifra før..så dagene går nok fort likevel....heldigvis...håper bare dette går bra jeg og...og for alle dere andre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...