Gå til innhold

USA

Maya06 & Leah 07.08.09

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har naa brukt en stund paa aa lese litt her inne men finner sa mange forskjellige svar :( Lurte paa om noen kan svare meg pa en del spm, for er i en litt kinky situasjon og hadde satt stor pris pa hjelp!

Jeg er naa i 10 uke fra en ikke planlagt graviditet. Min samboer og jeg hadde planer om aa flytte til USA (Maryland) i l0pet av sommeren hvor han skulle jobbe og jeg skulle studere eller jobbe.. Na er jo planene litt anderledes siden jeg har termin i nov, og hverken har mulighet til a jobbe eller studere nar jeg kommer over!

Det jeg lurer pa er om jeg far noe st0tte fra staten hvis jeg flytter iht barnetrygd, engangsst0nad osv? Ja, jeg er medlem i folketrygden og det er min samboer ogsaa..

Hvor dyrt er det a f0de i USA, og hvordan skal man faa dekket utgiftene? Hvordan skal man faa dekket utgiftene?

Hvis det er noe annet jeg trenger aa tenke paa hadde jeg satt pris paa hvis dere kunne hjelpe meg!

Takker saa mye for svar!

Fortsetter under...

Hej hej..

Har inte fodt en e bara i vecka 19 men jag bor i usa. Du far soka om att fa barnetrygd o mammaperm genom FFU, far du det sa far du pengar. Men da maste du ha jobbat eller studerat 6 mnd av de 10 sista.

Vet inte an hur dyrt det e att foda.. haller pa med en vild diskussion med FFU om att fa igenom mitt fodande har. Du far dekket de utgifter som FFU tycker e motsvarande for en grav. i Norge. Mao uppfoljse av grav o forlossningen.. De belop jag hittlis blivit hort om hela kalaset e runt 15 000 dollar sen kommer det till lite extra har o dar.

Men lat inte detta hindra dej...

Lycka till :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...