Gå til innhold

noen som allerede har merket bekkenløsning?


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Er det noen som allerede kjenner antydninger og er dere sykemeldt? Jeg ble skikkelig dårlig sist svangerskap og er kjempenervøs for å få det denne gangen også. Har hørt at noen får det veldig tidlig. Sist fikk jeg det ca 17-18. Synes jeg allerede kjenner det litt, men jeg prøver å forstrenge det. Er bare i 5 uke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også plaget i forrige svangerskap, og er som deg livredd for å få det igjen. Er nå i 9 uke, og merker ingenting enda, men tar allerede nå mine forhåndsregler. Ikke sitte med bena i kors, gå ut og inn av bilen med samlede ben, tenker på det når jeg løfter og bærer osv. Tenkte å begynne å svømme en gang i uken, det er jo bra.... Får krysse fingrene for at det ikke kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Kan man merke BL så tidlig som det? Huff, nå ble jeg redd for at det er det jeg kjenner på....

 

Hvordan beskrives smertene ved BL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

starter gjerne med at en blir støl og stiv i rumpa evt kjenner at det hogger i forran i symfysen ved dreininger av bekken. ellers også slitenhet i rumpa..mange ulike symptomer. Jeg har også tenkt på bassengtrening, men vet ikke hvordan jeg skal kombinere det med jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det nesten kjennes ut som gangsperre på en måte, føles stiv og støl ut til tider som om jeg har trent og glemt å tøye ut liksom? Jeg har vært litt plaget med at jeg får en "knekk" i ene foten når jeg går. At jeg liksom knekker sammen litt med enten venstre eller høyre fot. Fastlegen min syns det hørtes ut som slimposebetennelse (man har noen slimposer i rumpemuskulaturen, høres ekkelt ut egentlig).. men jeg lurer altså. Dette blir mitt første barn så jeg har jo ikke sammenligningsgrunnlag heller. Men har hørt at enkelte er uheldig og får BL tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...