Gå til innhold

Ny medsøster med to i magen

Moppie

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er ny her med tvillinger i magen. Jeg er 35 år og bor på Jessheim. Jeg og mannen min var igjennom 2. forsøk IVF på Riksen i jan/feb og ble gravid med tvillinger..så nå er jeg 3 mnd (13 uker) på vei med termin i november. Og skal føde på Riksen i Oslo.

Litt om min graviditet.....jeg har allerede fått en flott liten kul på magen som jeg viser stolt fram. Mammabukser er allerede kjøpt inn men har to igjen av mine egne som jeg fremdeles kan bruke en uke til...Har gått ned 3-4 kilo pga kvalmen. Har vært kvalm hver eneste dag siden midten av januar da vi var igjennom forsøket, så nå begynner jeg å bli mektig lei å gå å gulpe, hikke og brekke meg...Min kjære fastlege har velsignet meg med kvalmestillende tabletter. Har vært sinnsykt trøtt og mye hodepine, men har gode dager og dårlige dager. Men alt overskygger gleden over å være gravid..

Ser at det er flere med termin nesten samtidig som meg og jeg gleder meg til å følge med her sammen med dere.. Lykke til til alle dere andre også...

Fortsetter under...

Heia og velkommen hit til oss.

Gratulere så mye med tvillinger i magen.Håper at formen din blir litt bedre etter hvert. Jeg er i uke 17 og det er nå bare en uke igjen tils ultralyd på føden. Har hatt mange før fordi jeg har mistet 3 stk i SA. Så jeg har fått god oppfølging denne gangen.Formen min er det ingen ting og klage på.Har ikke hatt noe annet enn blærekatar som jeg sliter med.Ellers har jeg lagt på meg 5 kilo og nyter og være gravid.

Håper vi kan holde litt kontankt her inne.

Stor klem

Gratulerer med tvillinger!!

Jeg er snart 24 år med en gutt og jente i magen. Er 26 uker på vei. Førstegangs. Bor i Nannestad. Jeg ble gravid med en dobbelkur av Pergotime.

Min graviditet har vært både uhyggelig og hyggelig (er helt enig at alt overskygger gleden over å være gravid!!!). Hatt en del plager med kvalme/oppkast i MANGE måneder (er bra nå da heldigvis), blødninger, høyt BT, sukker i urinen (noe som er bra nå). Det var også en gang de på føden trodde jeg skulle føde fordi jeg hadde noe som lignet på rier, heldigvis holder jeg dem fortsatt og håper jeg kan fortsette slik en stund til.

Jeg ønsket egentlig å føde på ABC-avdelingen, men siden vi venter tvillinger så er ikke det mulig. Derfor skal jeg føde på AHUS. (hadde håpet å føde i badekar, men det er heller ikke mulig. Fikk beskjed om at jeg blir nok lenket fast i senga) =)

Lykke til!!

Annonse

Er egentlig fra Jevnaker, men flyttet til Gran når jeg flyttet sammen med samboeren. Har bodd på Hadeland hele livet. Uff...ja..sladrehølet..men Gran er ikke kjempeille da. Men så kjenner jeg ingen særlige oppi her heller.

Bor du i Oslo pga studier eller?

Jeg bor ikke i Oslo pga studier:)Jeg ble kjent med samboeren min i Oslo.Han kommer fra Nor Sverige 150 mil unna her.Derfor ble det til at jeg fant meg jobb her og vi flyttet sammen med han.Og nå har han jo både meg og snart 2 små gutter så det ser ikke ut som han kommer seg tilbake til nord sverige igjen:)

Er samboeren din fra Hadeland eller?Kansje jeg vet hvem han er?:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...