Gå til innhold

Til dere som har vært gravide før.........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jer har 3 barn fra før og 1 på 19mnd med min tilkommende mann. har nettopp fått bekreftet på daviditetstes i dag så da blir min termin 5 jan ca 5 uker på vei. Min erfaring er symtomer ganske tildlig, prikking i bryst kvalm og oppblåst i magen det har jeg hatt med alle. Lykke til

Jeg har to barn og venter no 3. Standard symptomer hos meg, er ømme bryster. Oppblåst mage, mye luft....... Er glad jeg jobber i stall LOL!!! Magen blir ganske raskt også en del tregere. Disse sypmtomene viser seg hos meg gjerne før IKM, og forsterkes etter.

Med første for 15 år siden hadde jeg lite symptomer. med no 2 de jeg beskriver, og også det samme før jeg hadde en MA i 12. uke i 2003, samt nå.

Hei og gratulerer! Har to barn fra før, og vi prøver oss nå på en liten til. har hatt de samme symptomene begge ganger. Ømme bryster, øm , stikkende og "rar" følelse i magen, hodepine og kramper i leggene. Begge gangene har jeg kjent dette fra ca 10 dager etter eggløsning. Med nr to som er ei jente var jeg også kvalm fra ca 4-5 uker og i et par mnd... Jeg var ganske sikker på at jeg nok visste hvordan det kjennes å være gravid...men nå hadde jeg lignende symptomer i en ukes tid, men den gang ei, ingen baby denne mnd....Ble veldig lett gravid med de to andre, men det er jo 10 år siden så jeg må nok være tolmodig og håpe at vi lykkes etterhvert.

Hei gyda.

Har 2 barn fra før, 12 år siden det siste kom til verden.

Symptomer med 1, var samme som mensen. Hadde ikke misstanke før uteblitt mens. Med nr 2, kjente jeg det på kroppen bare 2 dager etter befruktning, rart:)

Hadde en SA i februar i år :( de første symptomene der kom ca 2 dager før mens, ømme bryster, oppblåst mage. Mistet i uke 7.

Heia. .

jeg har en jente på 7 år og jeg kan ikke huske noen symptomer annet at mensen uteble..så da jeg kom meg til legen var jeg ca.2,5 måned på vei. men kanhende d var at vi ikke trodde at d skulle klaffe så fort at d var slik.. jeg gikk ikke og kjente etter alle mulige symptomer som nå. .og jeg visste ikke heller hva jeg skulle kjenne etter..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...