Gå til innhold

Jeg er så svimmel! Aner ikke årsaken...Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

De 3-4 siste dagene har jeg vært svimmel..Mer eller mindre. Aner ikke hvorfor. Jeg bruker aldri å være svimmel uten at det er en reell grunn til det...

Har en datter på snart 5 mndr, og ei på snart 4 år.

Siden hun minste fullammes, så har jeg vært inne på tanken om at jeg drikker for lite, men jeg syns da ikke det heller egentlig...Prøver å drikke mye. Og jeg har ihvertfall ikke drukket mindre nå, enn tidligere..hmm..

Fortsetter under...

siden du fullammer en jente på snart 5 mnd tapper hun deg for mer væske enn det hun gjorde da hun var mindre..så nå hun drikker mer må vel du også gjøre det..kanskje også lurt å skjekke blodprosenten din, dersom den er lav mangler du jern og trenger tilskudd, kan jo også hende at du får i deg for lite mineraler og vitaminer til å forsyne både deg og din datter?

Som om jeg skulle skrevet det selv. Har ei på snart 5 mnd og ei på 3. Og er også svimmel. Tror det er litt pga ammingen. Vi trenger ganske mye mer næring når vi ammer. Samme med søstra mi, hun har ei på 4 mnd. Hun er også mye svimmel.

Hei:)

Jeg har også vært svimmel i de siste! Begynte nesten å bli litt nervøs for å være alene med mine 2 barn om dagen, i tilfelle jeg skulle svime av! Skikkelig ubehagelig var det. Jeg har en på 7 mnd og en på 3 år. Jeg ammer ikke. Jeg var til legen og tok masse blodprøver. Fikk svar her om dagen og det viste seg at jernlageret mitt var lavt. Blodprosenten normal. Så nå har jeg begynt å ta jern, og jeg synes det har begynt å hjelpe. Nå er jeg bare trøtt;) Bedre enn å være svimmel ihvertfall!

Annonse

Må nesten si join the club. Gutten min er 5.5 mnd og har vel vært svimmel til og fra siden han ble født. Var på 6 ukers kontroll og fikk beskjed om at jeg nesten ikke hadde jernlagre igjen. spiste jerntabletter, men og var litt bedre en stund men så er det på'n igjen. Jerntabletter smakker URK! Klarer nesten ikke å drikke i tillegg og ammer fortsatt.

Ta en blodprøve på legekontoret og sjekk ferritin (jern)nivået ditt. Slipper legetime for det.

Pillene kjøper du uten resept på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...