Gå til innhold

Hei alle - spesielt trying, 1000 tanker og andre i 30-årene...

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Her kommer en liten hilsen fra en ny deltaker bosatt i Rogaland.

Jeg er også blant de som nærmer seg 35 - og som først nylig ble klar for barn. Fyller 35 allerede i juni og har et håp om å føde det første barnet før jeg blir 36. Samtidig prøver jeg å ikke la meg stresse av det, men det er jo ikke alltid like lett...

Vi ble fort gravide over nyttår, men mistet. Nå venter jeg på at kroppen skal bli klar igjen - og det er en tålmodighetsprøve. Er nervøs for alderen og for at vi ikke skal klare det igjen.

Ønsker dere alle lykke til - og håper å finne felles inspirasjon og trøst her inne.

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit til oss :-)

Jeg blir 33 i år og vi prøver å lage vår første. Kjenner til de tankene du beskriver rundt alderen, er i min 7. pp men har en god følelese denne gangen... (denne gangen også...)

Lykke til - håper vi møtes i 1. tri om ikke så lenge ;-)

Hei Graciegirl!!!

Så hyggelig å bli "ropt" på:))

Velkommen inn i forumet-veldig mye trivelig folk her.

Ja,det er vi i samme aldersgruppen.Jeg er 33 og mannen min er 37.

Mannen min har egentlig vært klar for barn i flere år,men jeg har vært litt tregere på den fronten(p.g.a et langt embetsstudium+)MEN er helt klar for barn i huset nå.Hadde el i helgen,så da er det håp-).

Tenker lite på alderen nå,men gjorde det vel mer i de første pp'ene det ikke klaffet.

Vi er imidlertid satt opp på utredning på sykehuset,så vi er inne i systemet.Skal ha 1.time før ferieavviklingen,men HÅPER at vi slipper det selfølgelig.Har ei veldig grei fastlege,som "ordner opp".Nå føler jeg meg bare glad,lykkelig og spent på hvor mange pp det går før vi kan si at "JIPPI!-der satt'n gitt!!-gravid=))".

Det er kjempetrivelig at du er i samme alder-da kan vi være på "praten" her inne.Veldig trist at du mistet....:<

All lykke til fremover=)Snart er vi inne på 1.tri.

Godt å høre at det er andre på min alder her. Jeg er snart 31, og mannen min er 47 så det er jo best å komme i gang snart. Var i utgangspunktet ikke stresset men etter SA i mars merker jeg at jeg har begynnt å stresse litt mer ja. Prøver å trøste meg med at jeg hvertfall vet at jeg kan bli gravid.... Hadde EL for ca en uke siden så nå er det bare til å vente og vente for å se om tante rød dukker opp. Noen dager igjen enda. Bor ikke i Rogaland, men er hvertfall Vestlending, bor et stykke nord for Bergen.

Ha en riktig god helg alle sammen.

Heisan, det var noen som kalte på meg :-)

Det er fint å se at det er flere i vår aldersgruppe ja. Trist at du mistet, Graciegirl. Du får bare stå på videre, du vet jo at du idet minste kan bli gravid. Det er fint å ha disse sidene der man kan møte likesinnede og spørre om så mye rart mellom himmel og jord som ikke andre rundt en kan svare på. Vi har ikke sagt til noen at vi prøver heller, orker ikke maset som evt blir. Foreldre og svigerforeldre driver allerede og ymter frampå enda vi såvidt har vært sammen et år.

Det var veldig rart å plutselig skulle bli så opphengt i det å bli mamma. Har aldri brydd meg om barn før. Men i høst ble jeg så babysyk at jeg ble helt sjokkert over meg selv! Er det instinktet som slår til? Men fant jo fort ut at skal jeg ha barn må jeg jo starte fort, jeg var jo allerede 33 år. Nå etter 9 pp, skjønner jeg at det er ikke bare å humpe i vei litt så sitter den... Men til alle som sier at du skulle startet før, så er det ikke alle det passer for å starte tidligere for. Jeg ville ikke ha barn sammen med mine to foregående samboere, kanskje fordi jeg innerst inne skjønte at de ikke var de rette for meg. Men nå! Nå vil jeg så gjerne lage et kjærlighetsbarn sammen med min kjære.

Krysser fingre for alle oss, håper vi har kul på magen alle sammen snart!

Annonse

Hei,hei. Jeg er 33 år,også min samboer.Vi har fra før tvillingutter på 7 år, så skal vel ikke klage.Vi prøver på nr. 3 nå,hadde EL i helga så håper vi ikke at tr.kommer den 14.mai (håpe-håpe). Får ønske dere andre lykke til,og håpe at alt går bra!

Hei hei :-)

Utrolig deilig å se at det er flere voksne (hehe) damer her!!

Jeg er 32, samboeren min er 31 og jeg har ei jente på 7 fra et fidligere forhold.

Hadde en SA for 2 uker siden, det var den fjerde på et år så nå skal jeg utredes... Spennende tid framover!

Håper ingen av oss må være lenge på dette forumet, men heller møtes på 1.trimester :o)

Klem

Hei Graciegirl

Du skal se det går sikkert bra neste gang. Skjønner at du er litt nærvøs. Har 2 sa bak meg, men fikk til slutt en nydelig gutt.

Nå er jeg klar for nr. 2 og inne i 4pp. Er 33 år og min mann er også 33.

Jeg er veldig spent og kan nesten ikke vente til ikm rundt 9 mai.

Gøy å høre at det er flere her rundt 30 - 35 år.

Ønsker deg lykke til :)

Hei igjen - alle sammen.

Nå er jeg kjempeglad - så mange koselige folk og så mange fine svar.

Tusen takk til alle som har engasjert seg i innlegget (så langt).

Jeg må innrømme at jeg gikk noen runder med meg selv før jeg skrev noen ord på siden her. Derfor var det utrolig godt å se at vi er flere i ganske samme båt.

Jeg håper inderlig at vi alle kan støtte hverandre her inne og, så raskt som mulig, slå følge inn i forumene for gravide.

Selv er jeg utrolig utålmodig angående det å bli gravid igjen - og det er en ganske ny følelse for meg. Tidligere har jeg knist litt av de som snakker om biologiske klokker som tikker etc. Nå er det akkurat som jeg har en kjempealarm inne i hodet - hele tiden! Vil bli gravid NÅ!

Mange varme tanker til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...