Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Venter mitt tredje barn, termin om 18 dager, proppen gikk for en uke siden, og åpningen er nå fem cm- men ingen spesiell rieaktivitet utover de vanlige sammentrekningene som er vonde nok. Har noen noe formening om hvor lenge man går i sånne situasjone? Vet det er vanlig med en viss åpning på oss flergangsfødende.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4921987-proppen-g%C3%A5tt-5-cm-%C3%A5pning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vær så snill å holde oss oppdatert? Jeg venter også mitt 3barn og jordmor mente jeg gikk med ca4cm åpning...har født på to timer fra jeg skjønte poenget begge gangene før....Så blitt anbefalt teppe i bilen og blitt forklart hvordan føde på badet og sånn...Hmpf....snakk om opplegg....Kan ikke skjønne annet enn at du skal få se babyen din snart, så ønsker deg masse lykke til!

Hei

Her kommer oppdateringen ;)). Etter en kontroll på sykehuset torsdag i forrige uke hvor de sjekket at jeg var moden, valgte de å ta vannet. Etter en drøy halvtime med rier kom jenta mi ut- heldigvis i kontrollerte omgivelser og ikke hjemme eller i bilen. Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...