Gå til innhold

Mai: hei:) har kommet fra april klubben jeg.. er det andre her som har godt over tiden??


kristine_aprilBABY

Anbefalte innlegg

hadde termin 27 april jeg, så jeg får et mai barn:)

men hufff, og lei jeg begynner og bli... kjedelig og gå sånn og vente på at det skal skje noe.. andre som føler det samme her?

 

 

kristine (fra telemark)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette er ikke moro. Jeg hadde termin 18.april, men i dag er det mai og ingenting har skjedd foreløpig...Skal på overtidskontroll på Ullevål i morgen så vi får se hva som skjer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

hadde termin 21 april..så bynn å bli nån daga på overtid nu ja!

har hadd rier siden i går morrest, men det e 7 min mellom dem å det blir aldri nå mindre:P e såå lei av å gå her å vente på at det skal ta sæ opp.......

men sola skinn, å nu e sambo ute å kjøpe is til mæ:) så blir det spennanes å se om det blir 1 mai eller 2 mai babyen kommer ut å hilse på:) håpe for all del ikke æ må gå me rier helt til 3 mai:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 24/4, og har også meldt meg inn i maiklubben nå. Utrolig kjedelig å vente, har jo tenkt den siste måneden at det kan skje noe når som helst. Føler hele babygreiene blir lenger og lenger vekke for meg for hver dag, utrolig rart. Men blir jo fint med maibarn da, håper bare det er snart. Vonde tak i ryggen om nettene og mye murring, men ikke noe action. Godt jeg ikke er alene. Lykke til alle sammen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er over i mai-klubben jeg og. Jeg hadde egentlig termin 30 april. Jeg syntes synd på meg selv, men så så jeg at det er enkelte av dere som har termin en hel uke tidligere enn meg, så jeg skal ikke klage. Men jeg ser jammen mørkt på å gå helt til NESTE helg med dette. Nå er jeg så spent og så oppsatt på å komme i gang at jeg nesten ikke holder ut å vente. Kjedelig er det å gå hjemme også..

Og tungt å ligge om natta.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, var ikke akkurat oppløftende dette med en så stor gjeng fra april som henger etter.... Jeg er bare 2 dager over, jeg da. Regner egentlig med at det blir minst 1 uke pga 1.gangsfødende - har tom. bestilt frisørtime på fredag:-)

 

(oppr. fra Telemark, men bodd 11år i Bergen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisørtime... .sukk.. det er akkurat det jeg (!) gleder meg skikkelig til å få gjort etter fødselen.. vil ta kur og klippe og greier, men nå er magen så stor at jeg orker ikke ligge bakover over vaskene deres.... jeg vil til frisøren!!!! men.... Det er kanskje bare et uttrykk for at det ikke har gått helt opp for meg at jeg når som helst kan ligge i fødsel.. :) Uansett misunner jeg deg som skal gjøre det i forkant.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love deg at det var ganske deilig å få fikset på håret, ja - regner med at det blir en stund til neste gang, så nå ble det full overhaling med farger og greier - og fikk en liten dytt for å komme meg opp av vasken.... 4 dager på overtid, og fortsatt ikke noe tegn til at det er fødsel på gang her i gården:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...