Gå til innhold

Det gikk heller ikke denne gangen - jeg hører vel hjemme her nå da...

noralill

Anbefalte innlegg

På torsdag gikk vannet og det var borte for mye til at babyen vår ville klare seg. Så vi ble satt igang og fødte en perfekt liten jente i uke 17.

Takk for alle gode innlegg og svar til meg i dette svangerskapet som ikke har vært helt ukomplisert...Vet ikke om jeg orker dette en gang til.

noralill

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Uff, så trist!

Jeg vet ikke hva jeg skal si.

Verden er så urettferdig!

Jeg husker at du skrev flere innlegg til meg inne på "mistet-gravid igjen" i dagene/ukene før jeg mistet (uke 9/10).

Jeg håper du får all den hjelpen helsevesenet kan gi.

Klem

• 1 måned senere...

Kjære noralill...

Urolig tragisk at dette måtte hende deg også.. Jeg vet hvordan du har det..Har selv mistet 2 engler..Begge gutter og helt perfekte..

Det som skjedde med meg, var at vannet gikk så altfor tidlig..Ingenting kunne gjøres..Jeg bestemte meg for å vente med å bli gravid igjen Dette var veldig tungt for både meg, og dem som var rundt meg.. Jeg orket nesten ikke å gå ut.. kunne ikke se at andre var gravide, og ikke meg.. Jeg går til graven hver dag..og snakker til mine små..

1/2 år etter at jeg mistet nr 2 ble jeg gravid.. Du aner ikke hvordan jeg hadde det!! Jeg kunne ikke være glad.. prøvde å gjemme magen slik at ingen skulle vite at jeg var gravid igjen..Ville ikke at det skulle ende som de to andre..Jeg grudde meg hver dag til neste dag.. fikk ikke fred i kroppen..Dette svangerskapet var jeg sykemeldt 100% og fikk noen antibiotikakur..

Hva kan jeg si deg.. Psykisk deprimert var jeg.. turde ikke å kjøpe noe inn... trodde ikke at dette ville gå bra...

Etter 9mnd, begynte jeg å få panikk for at babyen min skulle dø eller noe rett før fødselen eller like etter...

Dagen kom..På terminen fikk jeg en vakker gutt..I denne gutten ser jeg for meg mine to englegutter.....

Dette ble litt langt, men det jeg prøver å forelle deg... er at jeg var i samme situasjon som deg.. selv om jeg innerst inne ønsket meg en baby... var jeg kjemperedd for at det skulle ende galdt neste gang jeg ble gravid...

Så selv om alt ser mørkt ut nå...fins det håp og lykke..

Ønsker deg det beste på jord nå.....

jeg håper virkelig det beste for dere....

Mange gode klemmer til deg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...