Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter på ultralydinnkallelse,,,noen av dere som har vært til UL på Fredrikstsad? I allefall, var det bra der? Har hørt at det er veldig fine avdelinger på føden og at det er mange hyggelige jordmødre. Gleder meg til å komme på en kikk der snart!

Heisann! Har termin 31 oktober og skal føde der.

Fødte der i fjor også:o)

Har noen venninner som har hatt ul der og de har ikke vært så fornøyde pga de føler at de ikke har tid til en.

Men ellers så er det bare supert der synes jeg.

er strålende fornøyd med tanke på sist,og gleder meg til neste gang.

Bor du i FrStad også eller?

Annonse

Jeg skal føde på Fredrikstad, har termin 21.oktober! Gleder meg veldig! Har selv jobbet der, men det var før de gjorde om! Tror det er veldig bra der nå, vært der et par ganger etter oppusinngen! Utrolig fine og koselige rom!

Heisann. Jeg skal også føde på Fredrikstad. Har termin 22 august. Har fødet der en gang før også men det var før de gjorde om. Trivdes egentlig ikke helt bra der forrige gang, men satser på at det blir bedre denne gangen. Grunnen til litt misstrivsel forrige gang var mye pga uro på rommet. Lå 4 på rommet så det var ikke så lett å slappe av. Men nå er det vel enerom etter som jeg har hørt?

Ja,nå er det enerom der. Og kjæresten din kan bo der sammen med deg.

Jeg fødte der i fjor,og skal føde der i år også. Gleder meg veldig:O)

Skikkelig fint etter at de pusset opp,og ikke minst deilig med eget rom og at samboer kan være der sammen med deg.

Annonse

Jeg skal føde på Fredrikstad og har termin 26. august. Har vært på ultralyd der og synes det var ganske bra egentlig. (nå har jeg ingen tidligere erfaring da...) Vi fikk se på den lille i en halv time ca og fikk vite hva alt var, og at alt sto bra til :)

Jeg skal også inn dit har termin 5. oktober er veldig spent på hvordan det er.

Var såvidt innom spesialen i fjor men var ikke i form til å legge merke til noe da og fødte for tidlig i uke 17+4 på gyn en uke etterpå.

Men selv om det gikk galt for meg da var jeg veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk suverene sykepleiere.

Fødte på aker sist og var veldig fornøyd med det.

Skal ringe inn og be om å få komme på omvisning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...