Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...Hun nekter å ta flaske. Bare hyler når jeg prøver... Spiser LITT grøt men 5 teskjeer tar en time.... Har utslett ikke feber og er ellers en glad liten laks.

Man er bekymret for at hun ikke får nok næring i seg og væske. Hun er så liten fra før (4 mnd nå og kom for tidlig til verden og var bitte liten).

Det er 1. mai i dag så jeg må klare mitt beste å få mat i henne hjemme. men skal på gastro avd på haukeland med henne i løpet av uken sa de.... Stakkars liten.

Prøvede å få tips her men fikk ikke så mange....

Synd, for hadde håpt noen kjente til spise nekt på flakse og hva som kan hjelpe........

ikke smurfestemmen min som hun elsker hjelper en gang....

Ella Bella

Fortsetter under...

Ikke morro når de små ikke vil spise.

Har du prøvd å bytte flaske smokk ?? Da vi begynte med flaske ville hun ikke ha i det hele tatt, men etter litt om og med ville hun ta Chicco sine flaske smokker.

Når det gjelder grøt har det alltid funger om vi har tatt enden av skjeen i munnen vår og matet henne på den måten, dette synes hun er utrolig morsomt, det hjelper også at vi spiser sammen med henne.

Du kan også prøve å blande i litt fruktpurre, det gir grøten en litt bedre smak. Min lille snuppe likte best grøten fra Hipp, det gjør hun også i dag ( hun er 11 mnd ), bytt grøt og se om det blir bedre, du kan også ta en dag eller to uten grøt, for så å prøve igjen.

Dette var tipsene jeg fikk da vi hadde samme problemet for en stund siden.

Ønsker dere lykke til, det går seg helt sikkert til, men noen av de søte små er litt mere kresne enn andre: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...