Gå til innhold

Juni: Søvnrutiner

Anbefalte innlegg

Hei,

go'klompen min vil bare sove en gang på dagen for tida. Er dette vanlig når ho er bare litt over 10 mnd?

Har alltid lagt ho i sju tida på kvelden, men i det siste har ho bare stått i senga og skreke og nekte å legge seg. No har eg endra littpå rutinene og legg ho kl 8. No går det heldigvis litt bedre med legginga. Når er deres babyer i seng om kvelden?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4921212-juni-s%C3%B8vnrutiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thea sover gjerne tre ganger om dagen, hvis det er mulighet, men korte økter. Det gjør at hun spiser bedre og er i godt humør fra morgen til kveld.

Hun våkner ved sekstiden, sovner gjerne igjen i åtte- ni tiden. Så sovner hun igjen i ett-tiden, og hvis vi kjører eller går tur sover hun igjen i fire-fem tiden. Hvis vi er hjemme, sover hun ikke. Da blir hun veldig trøtt og ikke så villig til å spise kveldsmat.

Vi legger henne ca rundt halv åtte-åtte.

Jeg hadde gjerne sett at hun sov en laaang gang heller, men det passer ikke henne. Ikke foreløpig i alle fall. MEN så lenge hun spiser godt, er jeg veldig fornøyd. Ingen av mine tre andre barn har hatt så fine rutiner med spising og soving, så da er det greit.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...