Smånetta 14.mai Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Altså puppene har. Og det er ikke alltid det er så blankt, det som kommer ut. Det kommer rett og slett melk ut. Altså, hvit, tykk melk. Siden jeg er føstegangs, har jeg ikk eså mange å forholde meg til, men jeg vet at min mor ikke fikk melk før etter fødslen. Synes dette er litt ekkelt, jeg. Blir det overhodet råmelk til babyen min? Klarer ikke å finne noe om temaet. Jeg er er bare i uke 26 og skal ikke til jordmor før om tre uker...
Mersa og gutta <3 Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Min jordmor sa at det var like vanlig begynne å få melk tidelig i svangerskapet som å ikke gjøre det...Når det kunne skje var også like individuelt..Så er helt naturlig dette Lest om andre her inne som har fryst ned noe av den melken som har kommet (som isbiter) for å gi babyen senere....
Smånetta 14.mai Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2006 Ah, så deilig at det er flere. Det eneste jeg trenger å bekymre meg for da er at det er litt pes. Men det kan man leve med så lenge man vet at det ikke er noe "farlig". Tror ikke jeg kommer til å fryse ned med det første, men hvis det blir veldig voldsomt... Takk for svar.
Mersa og gutta <3 Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Litt morsomt med morsmelk i frysern, også skal du servere noe med isbiter og tar feil *ler* Du har forresten termin dagen etter meg
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Hei hei! Så fint å høre at jeg ikke er den eneste om har begynt å lekke:) Jeg begynte allerede da jeg var 19+.... og er nå 21+2. Det er litt dumt at jeg må begynne å bruke ammeinnlegg allerede nå, men ellers er det vel ikke så mye å tenke på. Min mor kunne heller ikke forstå dette, hun hadde visst aldri fått noe melk før etter noen av oss barna kom. Kjekt at det er flere:)
Brummeline3barnsmor Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 jeg begynnte å lekke i natt! en stor våt flekk da jeg våkna i morrest...men jeg er 24+4 da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå