nattinatt Skrevet 1. mai 2006 #1 Del Skrevet 1. mai 2006 Om når du får pendelen din til å svinge veldig sidelengs,kva svar tolker du det som? I boka mi står det litt forskjellige svar.Som:spør litt annleis,eller-det er ikkje bestemt enda. Og TUSEN TAKK for legget ditt,og definisjonen. Trur nok det er masse rett i det. Litt trist idag.for no har eg bestemt meg for å slutte å amme.Han har drukke masse fram til no. Har knytt opp brystene,tatt tbl,og drikker peppermynte te. Har gått nesten ein mnd i strekk med tette mjelke ganger no.Og mange ganger før det og. Kanskje det bir litt deilig og.Kan ta meg ein tur berre for meg sjølv,eller med mannen min. Har jo amma 7 ganger i døgnet. Ja ja,venner meg vel snart til det,og vesleguten og. Sidan eg kom ilag med han eg er gift med no,har eg nesten vært gravid,eller amma heile tida. Ha ein fin 1 mai då. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4920424-elasticalurte-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elastica Skrevet 1. mai 2006 #2 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei:-) Tror det kan være litt forskjellig fra person til person. Stjerna gav meg et godt tips:Du ber pendelen vise deg et Ja et Nei og et Kanskje/Vet ikke. Da kan du lettere foestå hva den mener. Min pendel viser Ja når den går rundt med klokken, den viser Nei når den går fra side til side slik du beskriver, den viser, vet ikke når den står stille og den viser Kanskje mot klokken (det som står at skal være Nei i boka --men ikke hos meg) Ble du noe klokere av dette?? Stakkars deg som har hatt så mye plager med amminga i det siste!! Jeg vet at det er litt trist å slutte, men les det jeg skrev i tolkningen lengre nede.,for det første som slo meg nå er at dette er den "enden" på en syklus - men begynnelsen på noe nytt. Ja, det er mange slike øyeblikk med ungene: Når de skal slutte med amming eller slutte med smokk. Alle slike ting som gjør at de plutselig blir litt større og et kapittel er liksom over. Jeg nesten gruer meg litt til 6-åringen beg. på skolen jeg for da er lille gutten min plutselig så stor:-) Jeg tror du er litt som meg du. Vi lever for å gi omsorg, og når noen ikke trenger oss på samme måten lengre blir vi litt triste...... Høres ut som en god ide og ta deg en tur!! Kos deg og ha en riktig god 1.mai du også!! Masse klemmer fra meg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4920424-elasticalurte-p%C3%A5/#findComment-4923591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattinatt Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mai 2006 Ja det sto slik i boka mi og,det var øvelser du skulle gjøre.Men på skrått,som eg vel egentlig meinte,sto det forskjellige forklaringer på.Men ein må jo spørre pendelen,og sjå kva som stemmer for seg. men nokre gonger,som du og seier,så står den bom stille.Men som oftest ja og nei. Ja no har eg nett pumpa litt,og han har sugd litt ein gong sidan i dag tidlig.Ja tilstoppinga er vekke no...har sete i nesten fire veker.Eg trur kroppen sjølv gjer beskjed når det er nok,når me ikkje alltid ser,eller vil sjå,at nok er nok.Har amma så masse heile vegen,at eg trur eg følte meg veldig bunden etterkvart.Meir som med foten,lei i jobben,og lyst på noko nytt.Kropp og psyke heng i hop. Kroppen hjelper til med å få oss til å ta ein stopp,eller ein beslutning som ein ikkje klarer helt uten "hjelp" Ja veit du ,når eg hadde bestemt meg for å slutte å amme,så tenkte eg at det var nok det som var avslutningen på ein fase.For eg vil jo no stå mykje friere til å gjere andre ting enn det eg har vore til no.Som har vært å få til å klaffe innimellom ammingene.Tusen takk for svar.Og for hjelp til å lettere sjå seg sjølv i det heile. Stoooooooooooooooooooooor klem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4920424-elasticalurte-p%C3%A5/#findComment-4924982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mai 2006 #4 Del Skrevet 3. mai 2006 Ser dere diskuterer betydninger her.Jeg bestilte meg"the pendlum box"for en tid tilbake,og der er det inndelte felt med svarene.Dette er som ett lite puslespill som jeg må sette sammen før jeg starter spåinga.Horoskopene er på den ene siden,og ja,nei,kanskje,spør på nytt på den andre siden + at det er ett + og - kart fra 0 til 100 på. Denne har gjordt alt så mye lettere når det gjelder spåing for meg. Husker ikke helt hvor jeg bestilte,men hvis dere vil kan jeg jo lete litt. Svarene kommer tydelig frem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4920424-elasticalurte-p%C3%A5/#findComment-4940861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattinatt Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 3. mai 2006 Ja fint vist du vil det.I boka eg har,er det inntegna den sirkelen med svara til pendelen,men om pendelen gjekk på skrått,så var det meir varierende svar. men setter pris på å få vite kor du fekk tak i det.Gjer nok spåinga ganske mykje lettere.greitt nok når svara er ja eller nei,men litt verre når den svinger andre veier. Men artig å sjå at eg med pendelen har spådd likt som andre.Gjer blod på tann dette her.No er de eldste jentene mine begynt og..Ei med tarot kort,og ei med pendel.Men etter ho eldste fekk igjen mobilen sin,som var heilt ny,etter eg hadde snakka med tarot kongen,trur eg ho begynte tru meir på dette.Men likevel er det jo viktig å ikkje alldeles leve etter spådommene då.Men veldig artig. Takk for at du vil hjelpe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4920424-elasticalurte-p%C3%A5/#findComment-4942222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå