Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg vær så snill ?

Anbefalte innlegg

Jeg er 4+3 på vei. I går da jeg satt på toalettet så jeg at det dryppet litt friskt rødt blod ned i toalettskålen. Nesten som en liten blodåre som var sprengt og dryppet blod. Jeg tok på et bind og det kom 2-3 dråper i dette. Jeg har ikke blødd siden men litt mørkt på papiret etter toalettbesøk. Jeg satte inn en tampong i sted og da var det litt mørkt blod på denne da jeg tok den ut med en gang. Jeg har tidligere hatt en Sa og begynte da med litt mørk blødning og sterke smerter. så sterkere blødning. Nå har jeg ikke hatt smerter men jeg kjenner stikninger/press (vanskelig å beskrive) nederst i magen. Dette er kanskje normalt å kjenne og tyder ikke på at noe er galt? Jeg er livredd for å få en Sa igjen. Noen som vet hva dette er/opplevd noe lignende?

Fortsetter under...

Hei på deg, skjønner at du er veldig bekymret, men mange har små blødninger tidlig i svangerskapet uten at det er noe galt. Hvis det kommer mye blod, og smerter alla sterke menssmerter (dette vet du jo) er det størst grunn til bekymring. Stikking og kramper er også normalt. Det beste du kan gjøre er å prøve å slappe av, bevare roen er det viktigste. Jeg hadde nok tatt en telefon til legevakten, kanskje du kan snakke med vakthavende lege.

Dette hjelper kanskje ikke så mye, men føler virkelig med deg og ønsker det all mulig lykke til. La oss vite hvordan det går med deg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...