*Mysillen* Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 Er det noen som har vært til gynekologen når de har hatt mensen??? Dere skjønner at jeg skal tilbake på sykehuset for invendig ul på tirsdag.(for å se om veskeansamlingen imagen har blitt mindre) Men så kom jeg da på det at på tirsdag er det min syklus dag 28 :( Jeg kan jo faktisk få mensen den dagen...Hvertfall med min flax. Er ikke det litt ekkelt...Nesten så jeg har lyst til å avbestille,men jeg vet jeg må dra dit. Så vet jeg jo ikke 100% sikkert at mensen kommer den dagen heller...siden syklusen varierer litt.. Sukk! Nei nå ble jeg frustrert her
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Jeg hadde mensen engang jeg skulle ha gu.. Jeg sa bare ifra at det var ikke jeg interisert i :-) hehe. Så jeg fikk ny time.. Men det kommer veldig an på hvor mye man blør. Min lege sa at det gjorde ikke henne noe å ta gu, men forsto det godt at jeg ikke ville hvis jeg blødde mye (Noe jeg gjorde) Bruker du å være presis med syklusen din ? Du kan jo evt ringe sykehuset og forhøre deg om hva de mener.. Masse lykke til :-) Idun
*Mysillen* Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2006 Syklusen min varierer litt. Holder seg for tiden mellom 28 - 35 dager da. Har ikke så lyst til å dra dit om jeg har fått mensen. Men jeg skal til gyn på sykehuset så det er ikke så lett å få satt opp ny time i nærmeste framtid heller. Hun skal se om væskeansamlingen i magen har blitt mindre.. Har den ikke det så blir jeg sykmeldt. Nei jeg får bare håpe på at mensen kommer på sin visitt etter gu timen min. *sukk*
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 Får satse på det :-) Masse lykke til i morgen da !! (Eller er det neste tirsdag ?) Idun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå