Gå til innhold

Mai: ENDELIG ER DET MAI!!


mai mammaen til to

Anbefalte innlegg

i løpet av denne mnd skal jeg bli mamma...og i dag er det faktisk min termindag...er helt sykt at den dagen endelig er kommet...skulle bare ønske riene kom også.....får håpe de kommer ut over dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som er KJEMPE LEI nå? Har 7 dager igjen til termin og går bare her og tripper og vil ha vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er nok ikke den eneste nei.........jeg er døds lei, vil føde NÅ......... har prøvd alt som går an å prøve for å sette igang en fødsel............men ingen ting hjelper, så nå skal jeg bare sitte å ikke gjøre noe spessielt.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Ja da var det mai gitt!!!!

...og ni dager til termin...og neida...dere er ikke de eneste som er lei av å vente..er så utolmodig at det er helt sykt.Har ei som skal bli storesøster også som gleder seg:)Har gått med murringer til og fra de siste tre ukene og nå har det tatt seg opp igjen så idag har jeg pakka ferdig bagen.,,,he he he ...håpe håpe!!!

 

Sender alle kommende maimødre masse med fødestøv og ønsker lykke til!!

 

Spennende dager i vente;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er blitt LEI nå jeg og... eller jeg er ikke lei av å gå gravid...jeg har bare et så inderlig sterkt ønske om å se babyen min. har ikke hatt noe problemer nå i svangerskapet så har kost meg med den voksene magen..syns det er helt fantastisk å kjenne babyen sparker osv... kommer nok til å savne det litt...men er virkelig klar for fortsettelsen nå....klar for våkenetter, bleieskift, gå turer, kose med babyen, kose enda mer med babyen.... sitte å studere babyen.... jeg gleder meg så VANNVITTIG mye... og i dag er terminen min...så er jo MAX 16 dager igjen nå da....håper jeg føder idag..men vi får se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Jeg er ikke lei å gå gravid en mån. til bare savner å være mor. Jeg glede meg å se ungen min ellers jeg har d veldig bra .

Dere har hørt om + eller - 14 dager ;)

lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og er dritt lei..

jag har vært plaget med vondter, murringer og falske rier de siste tre ukene og er lei av å ha vondt. så jeg håper virkelig at det skjer noe snart. og slimproppen gikk i går så håper noe sitter i gang nå..

har fått ufattelig mye vann i kroppen den siste uken også så nå er jeg sliten go vil få vekk magen og se det lille nurket i magen:)

 

lykke til dette er vår måned jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...