Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #1 Skrevet 1. mai 2006 sitt å drømme å fantasere hele dagen, har en NYDELIG gutt på 3 måneder, for to uker siden begynnte jeg å ha masse drømmer, at noen skadet han, kastet han i gulvet, etter som tiden gikk nu har det bare blitt verre, nu e det jeg som mister han i gulvet,e redd æ ska ta han opp om natta å miste han, også fantaserer jeg at noen putter babyen min inn i ovnen! leve i et normalt forhold, har en mann som bare e gla i mæ å gutten, har nettopp kjøpt osss hus, har det fint, bortsett fra disse drømmene...noen som kan si noe?????????????????????????????????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Jeg er ingen drømmetyder og jeg tror heller ikke på denslags. Men jeg tror det er ganske vanlig å ha slike "tvangstanker" om alt fælt som kan skje, feks du står øverst i en trapp med ungen på armen, så ser du for deg hvordan du ramler ned og lander på ungen og lignende. Jeg tror de kommer for at man blir mer skjerpet og mer forsiktig. Jeg jobbet i en barnehage og da såg jeg alltid for meg at jeg kom til å hekte sokken min i en spiker som stakk opp av en dørstokk når jeg holdt en unge på armen. Jeg var alltid ekstra forsiktig der. Og jeg tror det kommer av at man er så redd for at det skal skje noe. Men min teori er at man blir ekstra skjerpet. Men blir det plagsomt må du styre tankene dine selv. Stopp opp når tankene dine glir inn på dette og tving deg selv til å tenke på noe helt annet. Også om natta, man kan faktisk på den måten styre drømmene sine litt. Våkner du, så start drømmen på nytt, men la utfallet bli noe helt annet, hvis du skjønner hva jeg mener. Nei, du er ikke gal:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå