Gå til innhold

3d ultralyd?

KevinsMams venter nr2,110109

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vært hos Tveit og han er utrolig dyktig.

Vi har mistet to før vi endelig ble gravide nå og har vært på endel sjekker hos han.

Han ser i grunnen alt og er utrolig nøye. Vi har og vært på ultralyd på sykehuset hvilket ikke har vært tilfredsstillende.

Og i henhold til andre priser jeg har sett her inne så er han i grunnen billig.

De har nesten akkurat fått 3D ultralyd der og føler vel at de er kurset meget godt hva gjelder dette. På sykehuset så visste ikke de jeg var hos at de i det hele tatt hadde to 3D maskiner på huset en gang.....

De beste 3D bildene får du i uke 22-25 sier de.

Vi skal dit igjen til uken for å "veie" vår lille tass. Begynner å bli litt utålmodig nå. Sist vi sjekket vekten så veide han 1.063 gr. og det sier vel i grunnen mye om hvor nøye han er.

Han vi har brukt her heter Tveit.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4919966-3d-ultralyd/#findComment-4921135
Del på andre sider

Hei.. Må bare anbefale deg 3D.. Var helt fantastisk.. Vi var på gjøvik da, så vet ikke noe om hvordan de er på Nøtterøy. Men vi så gutten vår helt tydelig, nesten som å holde han i armene. Var i uke 30 da vi var der, og det var en fin uke sa de.. ikke mye senere enn 34-35 tror jeg de sa for da er jo babyen ganske stor..

Babyen så vi på storskjerm og den timen vi var inne gikk utrolig fort.. Vi så alle organer og vi så at han sugde på hånda, helt tydelig. vi var veldig heldige med bildene, legen sa at det var ca 10 % som fikk så fine bilder. Hadde noe med at jeg har mye fostervann, pluss at jeg fulgte min venninnes råd om ikke å spise noe med sukker.. Ho hadde drukket cola en halvtime før ho skulle inn, (for det var jo moro å se bevegelse..) men det endte jo med at jentungen var spinnvill, og dermed nesten umulig å ta bilde av.. men de angret heller ikke på at de hadde reist.. kostet 900kr på gjøvik..

hvis vi skal ha en til skal vi definitivt reise på 3d en gang til... 2d blir liksom ikke det samme etterpå.. var på ekstrasjekk litt etterpå og det var da skuffende. ..

dette ble veldig langt og mye mer enn det du lurte på.. men vil i alle fall anbefale dete på det varmeste... men husk: ikke spis noe med sukker før du skal avsted....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4919966-3d-ultralyd/#findComment-4921709
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...