mamma`n til petter&ada Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Detter er mitt andre svangerskap. Og akkurat som i det første svangerskapet, følte jeg meg elendig i første trim-semestert. Ingen klær passet, heller ingen som så det at jeg var gravid, hormoner på "villspor", osv.... Først nå som en kollega spurte hvor langt jeg var på vei, følte jeg meg stolt over magen min:) Jeg har ventet på den følelsen som skulle komme,men jeg syntes det tok alt for lag tid...
mamma`n til petter&ada Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. april 2006 Jeg er forresten 19 uker på vei....hvordan er deres voksende mage...? Føler meg litt stor så tidlig,men gleder meg over den:)
-MtG- Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Ble kjempeglad når jeg var inne og skulle kjøpe kebab her om dagen og mannen bak disken spurte om jeg var gravid!!! Jippi, jeg ser ikke bare feit ut! Føler ikke at magen er blitt så veldig stor ennå. er i uke 20 og det er først nå den har begynt å vokse på ordentlig. Har ikke lagt på meg noe ennå heller, men føler meg mer og mer gravid nå
mamma`n til petter&ada Skrevet 30. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2006 Så bra!!! Det er en god følelse. Leste akkurat nå at vi kan vente oss å legge på oss opp til en halv kg i uka frem til uke 24...Nå blir det fart på sakene:) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå