Gå til innhold

hvem er her i kveld??

Anbefalte innlegg

dørvaktenka kjeeeeeeeder seg....

Mange nye her ser jeg. jeg kommer og går i perioder her, kan bli litt mye fokus i perioder, men alltid hyggelig å komme tilbake.

Men hvem er her og alder og PP??

Nysgjerrig og kjeeeeeder meg mens gubben er jobb i Oslo by..

ViljegVil 10pp

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4919088-hvem-er-her-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

Jeg er her... har en mann som er myyyyyyyyye ute og reiser med jobben. Akkurat nå er han langt nede i Asia, blir borte i 4-6 uker... snufs. vi mistet i 12 ue i feb, og håper så på å bli gravide igjen kjapt, men ikke lett når han aldri er hjemme. Er vel i 1pp, men går jo glipp av to nå da. Vet hvordan dørvakt livet er, han jobbet som det før, men etter altfor mange helger alene sa jeg stopp. Har sluttet nå:)

Jeg er også her....jeg kommer og går i perioder selv!!

Er 24 år og er vel i 4 pp nå. Prøver å ikke tenkt så mye på dette med pp'er og ta ting litt som det kommer...

Har en datter som er snart 2 år og ønsker oss veldig nr 2 nå. Har ikm til tirsdag, men har en veldig dårlig følelse. Kjennes ut som om tanta kommer snart dessverre.....

hvordan fikk du han til å slutte som dørvakt. han jobbet hver helg i 2004.. nåer det to helger i måneden.... usj... hater det. later som jeg ikke er sjalu, men blir faktisk det.... Så kjipt at han er så lenge borte da! Skal egentlig ikke klage jeg da...

Annonse

Bra det da. ser for meg 2fast 2 furius jeg nå ;)

Jeg har en fra før av på 4 år, men han har ingen. derfor det er litt ekstra tøft nå som det ikke helt vil gå...

Ha en god natt. jeg orker ikke vente til kl 07.00 om morgenen før han kommer hjem så nattinatt ;))

hei VilJegVil:)

Gikk og la meg i går jeg. Var så sinnsykt trøtt.

Ang slutt som dørvakt, så var det endel kluss, skjedde aldri noe altså, men jeg var drittlei av alle fulle damer som klådde og helgene alene. Det gikk utover forholdet til slutt. Så jeg sa at enten så fikk han slutte eller så var det ikke sikkert jeg orket mer..og han tok til vettet og sluttet. han har ymtet frempå å hjelpe til innimellom, men jeg har sagt klart i fra at, om han så mye som prøver å si ja til noe, er det rett ut. basta. Da er døra stengt når han kommer hjem. hehe det funker fint:) Kanskje jeg er litt for sta, men etter mange år som "enke" får det være nok. Jeg skjønner GODT dine tanker, jeg var akkurat sånn selv, hjernen jobbet på høygir der jeg satt alene. Sett ned foten og be han kun ta en helg i mnd f.eks.

Ja det er tøft at han er så mye på reise, men vi har verdens beste forhold nå, så det går... er ekstra stas når han kommer hjem, vi er som nyforelska hver gang:) Og nå er det snart 4årsdag!

Jeg har sagt sånne ting selv, men ikke ment det fullt ut. Men tror seriøst at nå må han velge.. en gang pr måneden kan jeg gå med på til jeg evt blir gravid. Nekter å sitte hjemme alene med hormonene mine da..

Jeg vil heller at han skal være sammen kompiser sån at han føler at han fritid også. Heller 20 gutter på byen enn han i døra kveld etter kveld...

Takk for fine innlegg da. Jeg sitter her nå i stua mens gubben ligger å sover. Han står vel opp til middag og sovner 21.00 igjen.. boring...

Jeg tar en prat med han i kveld tror jeg.. Ikke bra for forhold når bare den ene jobber i utelivs bransjen...

Ha en fin 1.mai da Jan78

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...