Gå til innhold

muskelavslap. medesiner. Hva kan jeg ta i 3 trim?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått så vondt i ryggen. Det er muskulært. Går til fysio, men det hjelper ikke. Skal ringe legen min tirsdag for dette er helt forferdelig smerte!!!Lurer faktisk på om jeg skal reise til legevakta i morgen. Har noen erfaring fra/med dette? Kan vi i det heletatt ta noe som helst. Jeg er i uke 33.

Fortsetter under...

Heisann

jeg har smerter i beina hver dag, og ryggen,Ang beina mine så mangler det bindevev slik at jeg har ikke "støttdemper" på beina.Står på operasjon liste,må vente til etter fødsel selvf,,

Ang ryggen min, så har j prolaps,og små brudd på ryggen.

Hadde naproxsen,voltaren,somadril(tror det heter det,ble svimmel og ør av dem,følte meg full,så dem tok j veldig sjelden,kun når det var på sitt verste og hadde noen til å se etter unga for meg,men dem hjalp på lit etter en periode, sia dem dempa de verste smertene,, tok dem flere ganger pr døgn,trekant varsel, dem kan ikke brukes av de som ammer eller er gravide.Hadde mange forskjelige tabletter da.. Etter at j ble gravid, nekter j å ta noe smertestilende til og med paracet tar j ikke.Men det er da lov å ta paracet da,,

¨Slit masse med smerter , jada,så j veit nok hvordan du har det ja, tro meg,, slit enormt med bekkenløsning å.. uff det er noe herk assa.,.. beina og ryggen har en sammenheng å veit du,, Er snart i uke 36, har sittet her mange ganger, drit vondt, hvor j har trodd at nå klikkermjeg, orker ikke mer nå, bla bla,men j prøver så godt j kan å fokusere på noe anet, å tenke at snart kommer babyen, og blir alt så mye bedre,,

ellers kan du prøve fysio, med slik strøm,,, helt ufarlig for babyen ja,,

ellers kan du prøve svømming, trim i vann,, det hjalper å få løst opp litt muskler .. Venter barn nr 3 nå, og nå er j lettere enn begge gangene, men slit enormt med smerter ang rygg,bein..............

Mange mener at det er fordi mann blir større osv , at mann kan få smerter pga det... andre pga bekkenløsning.. sia du går til en fysio så regner j med at bekkenløsning er utelukket, for da ville vil han se det, hvis du hadde det mener jeg................

Veit ikke helt om j var til så stor hjelp da, men j tenkte j sku nå svare deg ..

ha en fin kveld...

Lykke til.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...