Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Hei alle dere! Er ny på siden. Greit å "treffe" andre med samme problem som meg. Vi har prøvd i over 1 år, og er i grunn ganske frustrert. Hvor lenge har dere holdt på, og hvordan holder dere mote oppe?
VilJegVil? Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Hei og velkommen til oss. Vi har snart holdt på i et år selv. Motet holdes delvis oppe av mye andre jærn i ilden , men også av andre her inne som kommer med erfaringer eller trøstende ord. Man kan fort bli hekta. Godt å finne andre med samme problem her, men pass litt på for er man her mye kan manfort bli litt vel opptatt av det som skjer eller i dette tilfelle ikke skjer. Jeg må være her i perioder slik at jeg fjerner fokuset litt. Men velkommen er du og håper du finner litt trøst og gode tips om ditt o´ datt her
#Aurora har tre gutter# Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 Hei!Har prøvd i 8pp vi.Fikk vite at jeg hadde pco i går.Ellers så er det litt frustrert ja.Men har fått pergo av legen så håper det hjelper.Har du vært til legen?noen barn fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå