Darth Vader Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Her er bilde av Håvard med den omtalte dressen: http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/418148/offset/6 Blar dere videre til neste bilde ser dere Håvard på traktoren sin. I dag har vært nok en deilig dag i Tromsø - og vi har vært masse ute og kost oss :-).
MrsNina Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Den dressen ser veldig god ut! Hva er prisen på den? Har egentlig fått en av min mor, meeeeennnn syns den er så veldig klumpete...... Prøver å ikke være utakknemlig, men kunne jo ønske hun kunne spurt meg først hvilken dress jeg ville foretrukket.... Kjempetøff gutt på traktor!! hehe....
Darth Vader Skrevet 30. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2006 Nå har jeg funnet kvitteringa, og jeg betalte 479,- for den.
Myra Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 Vi har også vært å kjøpt både dress og sokker. Falt helt i smak. Eirik var ute å måket frem våren sammen med pappa på lørdag. Helt supert.
Gjest Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 den dressen så veldig fin ut, hvor får man kjøpt den??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå