Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Hvordan kan jeg stramme opp magen mest mulig på 3 uker? har liksom løshud etter fødselen som ikke vil bort, kjennes ut som gele når jeg tar på magen, dette er kjempe plagsomt da buksene strammer litt over mgen pga dette, buksene sitter helt fint ellers, men så snart jeg lukker knappen på buksa så blir den "løse" huden presset over buksekanten om dere skjønner, det er ikke vondt siden det bare er løs hud, men dette ser ikke akkurat så fint ut da... Kan ikke ta push ups pga en rygg som ikke er helt bra.. Håper noen har no tips.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4918341-hvordan-f%C3%A5-stram-mage-p%C3%A5-3-uker-forventer-ikke-s%C3%A5nn-magemuskler-og-slikt-alts%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Rødhette ♡ Skrevet 1. mai 2006 #2 Del Skrevet 1. mai 2006 Det er nok ikke mulig å stramme opp magen så veldig mye i den forstand på 3 uker.. Umulig å punktslanke seg... Noen mister først på magen andre først på rumpa... Veldig forskjellig fra person til person.. Jeg ville eventuelt ha trent en kombinasjon av styrke og utholdenhets trening... Magemuskler kommer frem ( til syne) først når fettet er forsvunnet... Løs hud kan ikke "trenes" opp...=/ Men du kan jo kanskje prøve kremer/salver med oppstrammende effekt.. Kanskje prøve noen av de som inneholder sitrussyrer og/eller koffein... På hudpleiesalonger har de mange kremer for oppstramning av hud.. Når jeg jobbet i hudpleiesalong mener jeg at de kremene funket og man kunne se resultat etter 3 uker ved jevnlig bruk...=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4918341-hvordan-f%C3%A5-stram-mage-p%C3%A5-3-uker-forventer-ikke-s%C3%A5nn-magemuskler-og-slikt-alts%C3%A5/#findComment-4920110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå