Gå til innhold

Hebbie og Idefix


Gjest

Anbefalte innlegg

Æsj,las innlegg på skravla...Grøss og gru.Bra han ikke kom å sleika deg i ansiktet...brrr så ekkelt:0)

 

På fredag var mamma med på skogen da var hunden hennes med.Han spydde rett bak ryggen min og åt det opp igjen.Da stod jeg på hodet i en busk og brakk meg.Mamma lo så hun grein...He he he

 

Nei,nå er det legge tid.Må smøre inn den røde kroppen min med litt fukrighetskrem:0) Jeg har iallefall fått farge idag og i går!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fått understreket hva som forsvinner i munnen hans når sambo ikke ser - derfor burde han IKKE la ham få slikke på ham eller være oppi munnen hans. Neida - det gjorde ingenting !!! Æsj....

Fatter ikke at hunden lot kattematen være og kasta seg over kattebæsj rulla i sand. Er så kvalm med tanken på det så jeg orka ikke mer mat etter det. Tvinga i meg resten av salaten - men det var så vidt.

 

Den andre hunden spydde en gang - og jeg sprang for å hente papir. Men det var borte da jeg kom tilbake - hun pleier som regel alltid å spise det...Blæh !!

 

Lykke til med bruninga di :o) Har du kjent noe mer liv ??

Hvis du har begynt å kjenne liv nå - du nevnte det først gang i uke 11 tror jeg. Og da er det ikke lenge før jeg kanskje kommer til å kjenne noe !!!

Du får smøre deg med Aloe Vera gel 99 % om du er veldig sår og brent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på vei og grille meg i sola idag også.Fant ut at eg skulle skrive litt til deg først:0)

 

Gadd ikke smøre aloe vera på i går var bare litt rød.Det er vel til kvelden jeg trenger det.He he he.

Må bare nyte hvert sekund av det fine været.I morgen kommer visst regnet.Det blir bra for plenen og møkkalukta som er over alt nå:0(

 

Har ikke kjent noe liv på flere dager.Begynner å bli bekymra,men den er vel så liten at det ikke er så lett å kjenne noe så ofte...

 

Kvalmen er ikke slik den var,men det er bare godt.Satset på at liten ikke har dødd der inne.Håper på å få høre hjertelyd den 23 mai.Da skal jeg til jm.

 

Jeg har aldri forstått de som lar hunden slike seg i ansiktet.5 minutter før så kan hunden sitte å vaske seg i rompa.....Mange deler isen sin med hunden også..Ekkelt...

 

Håper du får en fin dag og at formen er bra:0)

 

Kos og klem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hatt trådløst nettverk så kunne du sittet på verandaen og vært på BIM :o)

 

Det er kanskje litt for tidlig med masse liv, men kanskje litt. Det er ganske mange uker på vei før man bør kjenne daglig liv - så du får smøre deg med tålmodighet sammen med solkremen din ;op

 

Igår kveld så kjente jeg plutselig et lite trykk rett under navlen, på størrelsen med en 5 kroning - tror ikke det er noe liv, det er det for tidlig til. Men da gikk det opp for meg at jeg om noen uker vil få kjenne liv og det har jeg jo aldri opplevd - og jeg ble helt i hundre i går på tanken og gleder meg så masse.

 

Sambo lar hunden få spise av gaffelen sin og bruker den etterpå.

Jeg hater det og kjefter på ham. Jeg lar aldri dyr få slikke meg i trynet, og hvis dem gjør det på hånda mi så springer jeg rett bort og vasker dem leeeenge. Blæh !

Jeg prøver å påpeke det ut til ham at hunden har sannsynligvis nettopp vaska seg mellom beina før han stappet snuten i ham eller slikket på ekle ting ute....Men mannfolk driter i det....ekle hele gjengen !!

 

Sitter på jobben og spiser salat - kjempedigg og forfriskende enn kjedelig brødskiver - og solen skinner utenfor :o)

Blir kjekt å kjøre hjem med taket nede ;op

 

Idag er jeg i fin form - bare vondt i ryggen. Ellers ikke kvalm eller noe halsbrann.....Begynte halvannen time senere på jobb så jeg er ikke trøtt heller. Herlig å føles normal.

Du får kose deg ute i det fine været mens du kan du da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.....fikk nettopp konferansemenyen som blir servert den helga jeg skal være med på møte, tenkte å få den på forhånd og godkjenne :o)

Skikkelig bra menyer, MEN....den ene forretten er røkelaks...

Så da måtte jeg ringe og snakke med hotellet om de kunne bytte den ut eller erstatte laksen med noe som ikke var rått. Forklarte situasjonen at jeg kom heller ikke til å drikke alkohol og hvis jeg da var den eneste som hadde en varmebehandlet fisk så kan man veldig lett regne sammen hvorfor - hun bare lo og forsto det.

Det var ingen problemer så hun skulle høre med kjøkkensjefen.

 

Veldig greit at det er jeg som bestemmer og ordner med dette - så det er ingen som vil finne ut at forretten er blitt forandret.

Får finne på en unnskyldning til drikke, men dem kjenner ikke meg så godt så jeg bryr meg ikke om jeg hadde sagt at jeg ikke drikker alkohol ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he tør nesten ikke si det,men har trådløst nettverk.Har hatt det lenge!!!

Men den bærbare maskinen min sitt batteri er ikke bra så jeg må bruke ledning...Det er litt deilig med bim pause av og til.Det har blitt litt mye siste dagene før fine været kom:0)

 

Nå har snuppa sovet,hun får ikke sove på dagen.Men hun var på trilletur med bestemora.Da sovnet hun i vogna...

 

Så greit at du kan bestemme menyen da:0)

 

Idag har jeg slitt litt med kvalme igjen.Men det er godt at det ikke varer hele døgnet lengre.

 

Nå skal vi snart spise middag.Ostesnizel med ris,grønnsaker og bairnesaus eller hva svarte det heter...Ikke så spennende.Men gidder ikke bruke tid på mat i det nydelige været:0)

 

Så flott at formen din er bedre..:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså -kanskje på tide med ny pc ???

Skjønner hva du mener med BIM pause, men nå har jeg kjeda meg litt og da måå jeg bimme. Pga. det fine været så er det så mange som er ute istedenfor å bimme.

 

Jeg har begynt å bli matlei og bare tanken på kjøtt frister ikke. Har hatt boksskinke i dag i salaten og pasta carbonara, men det er det eneste jeg kan gidde å spise. Kunne faktisk fint klart meg uten.

 

Var hos legen idag for hun ville vite oppdatering fra UL - og da tok jeg blodprøve på toxoplasmo. Spurte helsesøster hva som skjedde om jeg viste positiv...hun trodde jeg måtte kvitte meg med katten da. Stemmer det ? Det er jo kjipt - nå er han mye ut til vanlig og er ikke liksom ikke så mye rundt oss - uten nå mens han har vært skada. Har sluppet han ut - ringte dyreklinikken. Synes det er fælt å stenge ham inne i dette været og han mjauer så mye. Går greit så lenge sårene er fine og tørre og han bryr seg ikke om sårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gidder ikke kjøpe noen ny pc.Har en som tener til mitt bruk.Bare bimming og msn....:0)

Nå er ungene sure og grinete..Gleder meg til å få de i seng idag!

Har bada de så nå er de gullende rene.De såg ut som feiere da de kom inn idag...

 

I morgen skal mellomste på førskole.Han gleder seg helt vilt.Han er så klar til å begynne på skolen:0)

 

Lurer på hva legen min mente..Gubben fikk en mail idag.Enten ble han dritf orbanna på oss som skreiv linken eller så ble han forbanna på jordmora..Skulle ønske hun hadde fått sparken og blitt sendt ut av landet...

Får jeg henne i min nærhet igjen så streiker jeg og føder hjemme på badet.Jeg er livredd den kjerringa....

 

Hvor skal du føde? Drammen sykehus?

Jeg trodde at om en hadde positiv toxo...prøve så hadde en bakterien inne fra før og en hadde antistoffer mor det.Men husker ikke..

Du trenger ikke kvitte deg med katten.Men du MÅ bruke hansker om det er du som tar kattekassen.Gravide skal ikke skifte katte kassen.Her er det gubben som gjør det.

 

Jeg måtte kaste katten vår ut idag.Han nektet å gå ut i varmen..Men nå var det nok..Han måtte ut og herje litt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen det stinker hevd !! Jævla bønder !!

 

Hvorfor fikk gubben din mail pga. den linken ?

 

Jeg skal føde på Drammen sykehus ja :o)

Det er gubben som tar seg av kassen, men nå har jeg begynt å ha Teezer ute - tror det går bra. Holder han inne på kvelden så da har han sikkert gjort fra seg på dagen ute - så da blir det ikke så gale.

Han storkoser seg nå - etter å endelig å få gå fritt....

 

Hva var det du skrev da om jordmora ? Husker du skrev at du ikke likte henne og slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjorde sykehuset oppmerksom på linken som står på bim...Håper bare at de i volda tar opp problemet med den teite jm at de ikke har lest den så å bare gi faen.

 

Jeg skreiv fødsels historien min...Den var ikke så fin....Samme med de to andre som skreiv inn historiene sine...Det var skrekk historier rett og slett..

 

Men vi skreiv ikke hva hun het.Men hun er en jordmor fra hell mildt sagt!

Burde ikke få jobbe der.Hun er frekk,nesevis og jævlig...Mildt sagt.

 

Nå skal jeg snart finne senga:0) Har hodepine etter å ha halv sovet i sola idag.Ha ei god natt!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig greit at hun eller de andre får opp øynene om hvordan hun behandler pasientene sine - er uakseptabelt !

Nå vet jeg ikke hva som har skjedd med dere, tror jeg vil vente med å høre om det siden jeg er redd fra før når det gjelder fødselen. Den gruer jeg meg til - var en av grunnene til at jeg ikke ville bli gravid før fordi jeg ikke ville gå gjennom en fødsel eller at magen bare este og este. Ser ikke alltid behagelig ut å gå gravid.

Tror helt sikkert at dem har vært her inne og lest på tråden - og da gitt beskjed til webmaster om å få den fjernet. Har nok blitt nysgjerrige etter den mailen - jenter liker sladder ;o)

Kan tenke meg dette har gått videre i ledelsen og hun får problmer, eller at dem vil etterforske saken og finne ut hvem det er.

Aldri bra når man har fått klager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at ingen ting blir gjort med den jm.Jeg fuderer seriøst på å føde i ålesund.Men da må jeg ha ferge og det er 7 mil borte...Men kan de ikke garantere at jeg ikke får den jm igjen,så veit jeg seriøst ikke...

 

Nok om det.Her er det fint vær idag også.Så jeg er på vei ut og kose meg,det er litt overskyet,men det er varmt og godt:0)

 

I natt kjente jeg liv igjen...Viss det ikke er tarmene mine som spiller meg ett sinnsykt puss.Men jeg kjenner bevegelsene så langt nede.Nesten nede med håra..rødme:0)

 

Din fødsel kommer til å bli en drøm.Jeg er født under en ulykkes stjerne,jeg må kjempe for det meste..Det er flere som har sagt...Så det er nok derfor jeg har vært litt uheldig under fødslene.men det har gått bra.Håper på en rask og fin fødsel.Da kommer jeg til å reise hjem så fort jeg kan...Har ikke lyst å ligge på barsel.Savner slik de andre ungene da.Mye koseligere å få være hjemme.

 

Her på sykehuset blir en vekket tidlig på morgenen for å få frukost.Mye bedre og være hjemme og sove litt lengre.Det er min 4 gang så jeg veit hva som skal skje og amming kan jeg det meste om nå:0)

 

 

Er så irritert vi får ikke fiksa keenwooden vår.De sier garantien varer i 2 år.Den blir 5 år i år.Jeg brente av på butikken og sa at en maskin til 4000 kr skal virke lengre enn 40 gangers bruk.Det var de enige i så nå skal de reklamere for oss.Føler at alt vi skal og gjør går på ræva for tiden..i går var humøret på topp.Idag er alt pyton.Mellomst får samme læreren som eldstemann har hatt.Hun er ikke så flink og grei...

 

 

Nei nå gir jeg meg før jeg begynner å tute og sure meg enda mer.Håper du har en fin dag:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da ....så kjip dag du har fått da....

Håper den blir bedre imorgen eller mot kvelden :o)

Når skal du lage komle igjen så jeg kan få ?? Jeg tenker på komle hele tiden nå...

 

Hehehe....du tror alt kommer til å gå sååå bra med meg - vi får se ;o)

Håper også at jeg ikke trenger å være på sykehuset !! Vil hjem så fort som mulig....

 

Håper reklamasjonen går gjennom ! Kjipt for dem som ikke bruker den så mye -slik som meg. Og plutselig så skjer det noe med den.

Jeg satser på at etter jeg blir husmor etc. så tar jeg på meg mer huslige oppgaver og lager masse mat og baker...med ungen....

 

Hvis læreren er vanskelig og flere føler det samme så får dere klage på det til rektoren - bedre å prøve enn å ikke gjøre det.

 

Du storkoser deg du der ute :o)

Forresten - nå trengte jeg ikke komme til legen før etter uke 17 når jeg har vært på rutine UL....skal jeg innimellom der gå til jordmor eller skal jeg drøye det også ?

Tenk at du er i uke 14 !!! Tida går fort !!! Du som var så bekymra !

Din tulling.....

 

Sender deg en stooooooor klem og håper at solen skinner hos deg igjen snart ;o)....hehehe....dobbel mening !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke lage komle når kenwooden ikke virker.Bruker den kverna.Buhuhu.....

 

Vi har klaga til rektor,hun ble litt bedre da:0)

Men håper det ikke blir samme styret med neste mann..

 

Jeg er bekymra ennå jeg.det er jeg helt til babyen er født.Det er bare slik jeg er.

Kjenner så mange som har misstet sent i svangerskap.Det sitter så klistra i hodet på meg.Men håper på at jeg er heldig igjen.Men være heldig 4 ganger går det ann? Det er jeg litt bekymret for

 

 

Jeg skal til jm den 23 så blir det vel ul og jm etter det igjen..

 

Jeg skal ikke gå med lege.Siden det er den 4 gangen så gidder jeg ikke.Trenger heller ikke sykmelding.Så da dropper jeg det bare.

 

Jeg må bake brød og være husmor snart....Men i denne varmen gidder jeg ikke.

 

 

Satser på at dagen blir bedre nå...:0)

 

Ha en fin dag videre ,håper du har det bra og at solen skinner hos deg også:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt kvinne ! Kan du ikke gjøre det som i gamle dager og mekke meg noen komler ?? Er det for mye å be om ?? HÆ ??!!!

 

I dag fikk jeg brev om rutine UL 13 juli :o)

Jeg har valgt å bare tenke positivt og skulle det skje noe galt så var det ment å skje. Satser heller på at ting går bra :o) Det som er bra er at de har tatt såpass mange tester på meg og han at var noe galt eller som ville gjøre et svangerskap vanskelig så hadde vi fått beskjed om det.

Og alle testene av meg kom med kjempebra resultat...så da satser jeg på at ting er som det skal. Krysser fingrene får at babyen er helt ok !

Jeg tror også at siden det har gått bra alle de andre gangene og du ikke har fått beskjed om at noe er galt så går det bra for deg også...

Du må tenke slik vennen - ellers så sliter du deg ut !!! Og det er ikke bra.

 

Sitter her og venter på at folk skal komme på visningen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho ho di lure jente:0)

 

Trodde det var du som var kokken jeg:0) He he he

 

Men vi får ikke fiksa kenwooden de nekter.expert sier det er fabrikat feil.Men kenwood nekter å reparere den siden den er over 2 år..Da må vi betale 2500 kr...Men han på butikken ba oss ringe forbruker rådet så det har vi gjort nå..Vil ikke gi oss ennå...

 

Står ikke med håndrasp og lager potetball altså:0)

 

Jeg er bare bekymra jeg..var ikke slik i første svangerskapet.Men etter at jeg holdt på å misste 1 mann under fødselen har jeg vært full av angst i svangerskapa.Helt teit egentlig for ellers har jeg ikke noen form for angst...Nåja...liker ikke å fly da.Men gjør det når jeg må.

 

Jeg har så lyst til syden.har så lyst å ligge på ei strand å sole meg og bade.Hadde jeg vunnet i lotto hadde jeg reist.Kjære gud om du hører meg så trenger jeg er stor lotto gevinst...:0)

 

He he he lov å prøve seg ike sant?

 

Har lagt inn innlegg på spåsiden,er så spent på om jeg blir spådd...Har blitt spådd jente av ei inne på skravla som jeg chatter litt med.

 

Håper dere får masse folk til dere og dere får en knall god pris for huset slik at dere får begynt å bygge hus:0)

 

Massevis av lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - jeg er en pensjonert kokk ;op tiihiii.......

 

Hvis du er bekymret - så blir jeg det.....og det vil du vel ikke ?

Så da må du være rolig og avbalansert ;o)

 

Kunne veldig gjerne tenkt meg å vinne en stor gevinst på et par millioner - da hadde jeg hatt det bra ja !! Så Gud..hvis Idefix får noe - kan jeg også få noe ??

 

Hva er det du vil bli spådd om da ? Du er gravid så hva er det du vil vite ?

 

Idag er det privat avtale med megler - vi har ikke de felles visningene lengre...

Dem var visst veldig interessert og skal komme tilbake med en fagmann - vi liker ikke fagfolk ;o) Hehehe....da ser dem feila !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he gud gi både meg og Hebbie en gevinst.men med en ukes mellom rom.Vi vil ikke dele den store potten:0)

 

He he he:0)

 

Jeg vil bli spådd i hva det blir og om fødselen går bra og når babyen kommer...Stoler ikke helt på det,men det er da litt gøy å bli spådd:0)

 

Skal ikke bekymra meg mer....Skal iallefall prøve å la være...

Har tenkt meg en tur til Ålesund å handle litt.Dvs gidder ikke reise lengre enn til spjelkavika for der er tre store kjøpe sentre med det meste.Det ligger ett lite stykke fra Ålesund ,nærmere oss.

 

Fagmenn er skumle der er jeg enig.Men det går sikkert bare bra:0)

 

Pensjonert kokk ja så har kjeg hørt det også.He he he..

 

Jeg har så lyst på Subway..Sånn baguett en får kjøpt der.Må til Stavanger eller Oslo for å få tak i...Må ha meg en liten tur snart...

Da jeg bodde i USA åt vi ofte på subway....Er nok det beste at vi ikke har i nærheten..Da hadde jeg blitt blakk og enda feitere...

 

Lykke til med megleren da:0)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt Subway, men er ikke kjempebegeistra for det. Her i Norge er det helt sykt dyrt. Dem har i Drammen også på Liertoppen kjøpesenter.

 

Hehehe....var nede hos leieboeren og han ville jeg skulle vise ham hvordan han lagde pizza. Endte med at jeg gjorde det - går jo så kjapt.

Han skal hjelpe å gjenopplive pc'en min :o)

 

Det er så merkelig - for 2 dager siden så nevnte jeg at det var som et lite trykk rett under magen som en liten kule. Spesielt i dag så har jeg liksom kjent en klump under magen som om det er noe - når jeg strekker. Er nok tidlig å kjenne noe - men jeg merker en klump. Synes det er dritkult....Har merka det sterkere og sterkere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he samme skjer her hver gang gubben skal lage pizza deigen og bake den ut.Gjør jeg det...Tar meg ett par minutt,mens gubben står og maser og kaver i en halvtime:0)

 

Det er nok livmora du kjenner,stilig.Jeg fikk sånn strekk i livmorbanda at jeg hylte..Bra jeg sitter alene hjemme...Ble litt flau.Det var så vondt.Men nå er jeg helt sikker på at det er liv jeg kjenner.Det er så deilig:0)

 

Må bytte JM timen min,gubben vil være med å snakke om forrige fødsel og han skal på møte den 23 mai,så da må jeg få bytta time.Håper jeg ikke må vente så mye lengre en den 23 før jeg får time.Vil høre hjertelyd.Se hva den ligger på:0)

 

Det er så rart å være gravid.Tar meg i å stryke meg over magen og gleder meg til å kjenne spark uten på magen...Gruer meg til sparke i ribbebeina som kommer fra ca.6 mnd da...Jeg er så kort i ryggen.

 

Sist gang var vi på liertoppen og åt subway.Må ha hvitt brød skinke og ost og mye annet rart på...Eldstemann fikk det også og var fornøyd.De to minste fikk happymeal fra Mc donalds:0)

 

Bor dere langt fra Liertoppen?Har handla der mange ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kuuuuuuuuult !! Gleder meg virkelig masse til å kjenne ting i magen.

Jeg stryker meg over magen hele tiden jeg ;o)

Har mye stikking i sida enda...

Kanskje jeg er heldig å kjenne liv så tidlig som deg - men det pleier visst å ta lengre tid på førstegangs....

 

Er du mye på Liertoppen da ? Er ikke det langt for dere ?

Det er vel en halvtimes kjøretur...

 

Du - jeg er GRAVID !! Har en bebis i magen :o) For første gang så er det noe annet enn ihjel tygd mat ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har kjørt fra Oslo til Tønsberg på sommeren har vi ofte stoppa der.Var der sist gang i høst.Da var vi på besøk i Mjøndalen hos min svoger...

Så det er i ferie tid vi har vært der:0)Men det har blitt noen ganger.Samme med Ikea på slependen...Har lagt igjen noen kroner i kassa der gitt...

 

Jeg ser ut som jeg har stappet i meg maten til hele familien nå.Magen står rett ut.Det er så flaut.Jeg ser direkte feit ut.Ikke gravid:0(

 

Magen er like stor nå som den var da jeg var 5 mnd på vei med nr 1.Lurer på hvordan dette skal ende?

Men jeg har blitt stor raskt de to siste gangene,men på slutten har jeg vært ganske så normal i størrelsen.

 

Jeg har lagt på meg mange kg de siste dagene.jeg har fått så mye vann i kroppen.Kan ikke gå med ring lengre.Er så hoven.Sist gang var det skikkelig ille.da ble de bekymra for meg.Så jeg er litt nervøs for hvordan det skal gå nå når jeg går gravid på someren.

 

det er førstegangs som har kjent liv tidlig,men ikke alle er klar over hva de kjenner før det har gått en lang stund...Derfor det er lettere å kjenne det igjen som flergansfødende...

 

Hvem spådde deg på dib?

tar det lang tid før en får svar?

 

Håper du får ei god natt.Jeg sitter her og nyter stillheten,skal snart legge meg.Gubben er på jobb i kveld/natt.Pleier ikke å få sove før han kommer hjem.Når jeg hører nøkkelen i døra pleier jeg og sovne:0)

 

Har dui prøvd ringtesten over magen???

 

Jeg har.Fikk først opp gutt ,nå jente...Tipper på at det er en litten gutt der inne.Går bare og venter på å få stripen på magen min.Den har jeg hatt når jeg har vært gravid med guttene.Ikke jenta.

 

 

Ha ei god natt snuppa...De ringte ikke fra Hamar idag heller.Søren også:0(((

 

(lotto gevinst)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Sitter å venter på en venninne som skal komme på besøk.Egentlig burde jeg ha rydda,for hun som kommer har vaske mani.....

 

Det er en tråd på 3 trimester om sprø ekser.Vil du lese om min så er jeg anonym og det er en hund med i historien...Da forstår du kanskje hvorfor jeg reagerer på mannen din sitt namn.

 

Hadde ikke trengt å være anonym,men var nå det da.

Her er overskya idag.Grått,men ikke regn.Det er kaldt også.Savner sommer temperaturene....

 

Håper du har det fint.Har du det travelt idag siden du ikke har vært innom?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får treffes om du skal til Tønsberg i år da :o)

 

Håper magen din stopper snart da - så den ikke sprekker !!

Den jevner seg vel ut når du har kommet lengre...

Er spent på hvor stor mage jeg vil få..

 

Husker ikke helt hva hun kalte seg hun ene, men KIMBY spådde meg også. Dem så det samme, men hun så kjønnet. Skulle først bli en gutt så en jente ikke lenge etterpå.

Tok den testen over håndleddet mitt og da sto den helt i ro....

Vimselaban spådde at jeg skulle bli gravid innen 4 måneder i januar og hadde rett :o) Ble det i siste måned !!

Ble jeg gravid i mars eller april - siden EL var i slutten av mars, men IKM var i begynnelsen av april..

 

AAAhh.....Hamar ringer nok imorgen ;op

 

I natt så sov jeg som en stein igjen...Har begynt å sove såå tungt enda jeg sover litt på dagen...

 

Svigerfar fikser bilen min og tar service på den - han er så snill. Sambo har lovet meg i 6 måneder at han skal gjøre det, men han trengte hjelp av svigerfar uansett... Foreldrene gjør så mye for meg - dem betaler for transport av møblene mine og kjører tingene bort til et lager, går litt ekstra for at ting skulle være i containeren inntil vi fant lagringsplass - noe svigermor fant..Hadde ledelsen funnet ut at tingene mine sto et par uker lengre på Linjegods så hadde svigerfar fått problemer..

Jeg må finne på noe - men jeg er ikke styrtrik. Men jeg vil ihvertfall betale for meg - dem ville betale hele greia bare fordi jeg er gravid og bærer barnebarnet dems. Det blir feil - jeg må kunne gjøre opp for meg. De skal ikke betale for noe som kun har med meg å gjøre - fordi om jeg er med barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Jeg Er DRIIIIT sur.Gubben skulle bytte time til meg,for han ville være med til jm.Har fått time 6 juni.....Jeg som har telt ned dager til at jeg skal til jm og få høre hjertelyden...Snufs jeg kommer til å bli gal av bekymring.Har fått sterke kynnere så jeg hadde tenkt å spørre om det er farlig så tidlig siden jeg ble lagt inn sist gang i uke 29...

 

Sa fra igår at om han ikke fikk time rett før eller etter ville jeg gå alene..åhhh mannfolk!

 

Det er lengre fra 23 mai til 6 juni.det er to uker jo...:0(

 

Har så lite lyst på besøk idag.Er trist og lei og trett.Fikk ike sove før klokka var 03 tror det var da gubben kom hjem fra jobb...

 

Sånn over til deg!!!

Forstår at du vil betale selv,si hetller at de kan kjøpe noe til barnebarnet om de vil bruke penger på dere.Kanskje de kan kjøpe seng eller vogn,bilstol eller noe annet fint.

 

Du er så heldig som har så fine svigerforeldre.Men det har egentlig jeg også.De lager bare styr sånn en gang i året..Som oftest så blir det krig i ferie tiden.For da vil svigermor planlegger vår ferie.Det takler verken jeg eller gubben.

 

Ja skal vi til Tønsberg på vi møtes:0)

Er redd for at vi kommer til å kjøre til setesdalen og nedover om vi kjører i ett.Men skal vi rundt drammen tønsberg skal jeg si fra med en gang.

 

Er du i Ålesunds området må vi møtes husk det:)

 

Magen min er ikke så stor nå idag.Det er så rart ,men den vokser på kvelden og minker på morgenen igjen.Men jeg kommer til å bli feit.Jeg drikker 2 cola bokser pr.dag.Det hjelper så godt mot kvalmen som har kommer snikende tilbake....Men den er ikke like ille uansett har vel ikke spydd på over ei uke nå:0)

 

Det er ingen som har gidda å spådd meg ennå.Hvordan laget du innlegget for å bli spådd?Ba du om noen spesielle?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...