Gå til innhold

lammeskinn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik som de sier at lammeskinn puster og regulerer temp selv? har hørt flere som har hatt med dette til syden ol. ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies så (se på nettsidene til nøstebarn, f.eks (www.nostebarn.no).

Jeg har selv ikke erfaring med lammeskinn i sommermånedene/varmen, men har sett at et par her inne på dib mener babyene blir varme.. så det fungerer tydeligvis ikke for alle?

Skrevet

synes gutten min blir veldig varm av å ligge på det. han er veldig varm av seg men...

Skrevet

Jeg oxo mener gutten min blir varmere av å ligge på lammeskinn. Tror ikke jeg skal bruke den om sommeren, nei...

Skrevet

Jeg sverger virkelig til lammeskinn og ullklær generellt, men det blir litt feil for meg å ta med skinnet til Hellas altså. Det funker helt sikkert, men skjønner det ikke helt:-)

Skrevet

Eg kan komme med rapport om dette om to veker... Reiser til Tyrkia neste helg og har tenkt å ta med saueskinnet. Det er ikkje veldig varmt der no, omtrent som det er her om sommaren kan eg tenke meg, vérmeldinga for neste veke seier 17-22 grader.

Guten vår søv definitivt best i vant omgjevnader, så vi håpar på at saueskinnet, bamsen og teppet hans skal sørge for at nattesøvnen går greit. Så gjenstår det berre å sjå om han blir kokt eller avkjølt av saueskinnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...