Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi bader mini`n hver dag i vann med litt olje, hun sover så godt til natta da:) hun er 7 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har badet gutten min hver kveld før han legger seg fra han ble født...

Skrevet

Jeg bader han 1-2 x pr. uke. Ikke nødvendig med mer enn det. Tok 5 dager før han fikk sitt første bad og han har ikke hatt hudproblemer i det hele tatt verken sårhet eller tørr hud. Bruker også litt olje i vannet og shampoo i håret.

Skrevet

annenhver dag.I starten badet vi hver 3.dag. Han er 9 mnd:-)

Skrevet

Vi bader jenta vår annenhver dag, noen ganger oftere hvis det har vært mye bæsj, gulp eller annet søl;-)

Skrevet

samme her:) hver kveld:) med litt olje:) min også er 7 uker

Skrevet

Vi badet han hver kveld første uka med olje, men den siste uka har vi badet litt sånn på skjønn... når det passer osv.

Jordmor sa vi kunne bade hver kveld, men vet at de lærde strides..

Vi syns det er ok å bade ofte dersom barnet liker det og man ikke bruker såpe.. Olje er rengjørende nok, og vi vasker jo i rompa flere ganger daglig.

Skrevet

Lille snuppa pader 2-3 ganger i uka med lit olje i vannet.Hun er 6mnd.

Skrevet

En venninne med 3 barn sa følgende da hun hørt jeg ventet mitt 3. barn: Føstemann bader du hver dag, og er så nøye med klærne på. Andremann bader et par ganger i uka og er ganske grei i tøyet, mens tredjemann lukter du på etter et par uker og lurer på når hun badet

sist:-)

Så ille står det ikke til her altså, men skal innrømme at det er ikke samme sermonien under badingen til lillesnupp.Det er ikke hele familien samlet, kameraet fremme og skikkelig kosestund hver gang for henne nei.

Hun bader et par ganger i uka, og bruker enten badeolje eller Børnebadet fra Weleda i vannet. Begge de to minste vasker vi fra livet og ned under rennende vann et par ganger om dagen siden vi ikke bruker våtserveitter eller vaskefat.

Hun på 19 mnd bader vel omtrent annenhver dag, men hun elsker jo å¨sitte å plaske i baljen sin og drar den frem så fort hun ser den.

Skrevet

bader en gang i uka!! Ellers om nødvendig (gulp osv) så bruker han å dusje sammen med meg:) raskt å enkelt å kjempe gøy:) han er 4 mnd

Skrevet

Ca annankvar dag har vi bada guten vår sidan han vart fødd. Er no snart 7,5 mnd. Brukar litt olje i vatnet, ellers ingenting.

Skrevet

Bader poden hvær dag hær også=O) roer seg mye bedre til natten. er 10 mnd snart nå.. bader i laktasyd han da pga eksem..

Skrevet

Bader sånn hver 3-4 dag. Bruker Babyline badeolje. Har også badeoljen i vann når jeg vasker han med klut hver gang jeg bytter bleie. Ikke noe sår hud i det hele tatt. Håper han ikke arver min hud, har atopisk eksem enda. Baby er 6 mnd gml.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...