Gå til innhold

hjelp meg med en link er dere snille!

Anbefalte innlegg

Jeg leste et innlegg her for en stund siden, men en link der man kunne kjøpe billige tester. Jeg gikk for å sjekke og fant cb el tester til bare 200 kr.

Nå finner jeg ikke siden igjen og har lett og søkt på forumet uten resultat. Er det noen som kan gi meg en link så jeg slipper å lete hele kvelden?

på forhånd takker og bukker :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4917680-hjelp-meg-med-en-link-er-dere-snille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med billige-tester.com :o)

Får de hjem i postkassen etter tre dager... 10 grav.tester koster 180,- og 10 el-tester koster 150,-

Det er ikke galt ;o)

Var inne på hurtigtest.no nå, og jeg må jo si at det var noen svimlende høye priser i forhold til billige-tester!!

Ja, i forhold til CB så var hurtigtest billig :o)

Men 10 staver fra billige-tester koster 180,- (det er vel staver de selger på hurtigtest??)

Enda billigere om man bruker strimmel; 20 stk - 170,-

Bestill derfra neste gang :o)

Hadde det vært dyrere, hadde jeg kanskje ikke vært en slik testoman da, men men ;o)

jeg tester ikke så mye, bruker 2-3 el tester pr pp, så da varer en pakke to mnd. Også syns jeg cb digital er så grei, for da slipper jeg å tyde streker :-)

Her jeg bok koster forresten en pakke cb digitale el tester rundt 350 kr, det er skikkelig dyrt, så om jeg får bestilt dem til 200 kr på nettet så er jeg såre fornøyd med det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...