Gå til innhold

Heisann, alle i aug/sept/okt gjengen :)

Anbefalte innlegg

Då har eg lagt inn nytt treff for oss. Va kjempe kos å treffa både gamle og nye fjes :)

Blir Harveys neste gang også. Her var det TOPP service og KNALL god mat. Andre forslag til treffstad, so ta de med te neste treff :)

Gler meg masse :)

Dersom nåken vil treffast på dagtid, so e eg open for detta og, e heima med ein på 15 mnd, og har tid te ein tur på kafe :)

Snakkast :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4917365-heisann-alle-i-augseptokt-gjengen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

takk for sist! Kjempekoselig!

Jeg kommer ikke neste gang pga eksamen, men stiller sterkere senere. Blir gjerne med på kafé etterhvert også:)

Forslag til fremtidige treff: Blåbær (kaféen for KJEMPEgod, stenbakt pizza eller baren for kjempegode smoothies), Bari, Peppes, Ajo, Choco på Bakklandet, nye Dromedar i Søndre...

Sees forhåpentligvis snart! :)

Hei på du :)

Synd du ikkje kjem, men skjønne at du må prioritera lesing og eksamen.

Va da du so såg etter kvit Biotex...? I så fall såg eg at de hadde da på ICA på nardo senteret...

Snakkast snart, og lykke te med eksamen :)

Annonse

Hei Prinsen og jeg!

Håper det går bra med deg i varmen?

Jeg sliter veldig med pollenallergi, har jo eksplodert de siste dagene!!!

Får ikke ta tabletter heller, nesespray, og øyedråper....

Veldig synd at du ikke får til å komme i morgen:-( men kommer da flere muligheter, heldigvis!

Ha det godt, vi snakkes:-)

Heia nick_353007

Var faktisk litt godt at det ble litt kaldere idag...Har vært noen varme dager gitt, men har jo vært deilig og da :)

Har heldigvis ingen allergier jeg, og jeg unner ingen den spredningen som har vært i det siste...Kan ikke ha vært greit :( Og når man ikke får tatt medisinene heller, blir det jo ekstra ille!!!*uff*...Syns du det var litt godt med værskifte idag eller? Går vel ann å gå ut en tur uten å tetne helt? Håper iallefall du har det bedre nå:)

Ja jeg satser på å komme neste gang..Var dere mange igår??

Ha en fin dag videre:)Snakkes:)

Hei Prinsen og jeg:-)

Jo takk, det gjorde faktisk godt med en pause....

Overgangen ble vel stor, temp messig:-( fra 22 til 5 grader...

Vi, ungene og jeg er jo ute uansett vær og temp(nesten da), men i dag behøvde vi faktisk votter!

2 av dagbarna har spysyke for tida, så det er roligere dager:-)

Faktisk litt godt også det!

Vi var 6 stk i forrigårds, satse på PRIMO, Solsiden tirsdag 23.mai kl 19.00, har ikke bestilt bord enda....

Håper det passer for deg da da?

Ha det godt, vi snakkes:-)

Heia nick-353007

Yesss...da passer det:) Da kommer jeg på Primo....Har dagvakt, så da er det ingenting som gjelder jobb som kan komme i veien ihvertfall.... Er jo en stund siden jeg har sett dere nå, har nok blitt endel større mage ja:) Koselig!!

Ønsker deg eog familien din en flott 17 mai:) Kos dere masse!!!!

Klemmer, snakkes:)

Hei Prinsen og jeg, og Cocker&frø!, og alle dere andre:-)

Bordet er bestillt på Primo til kl 19.00 tirsdag 23.mai, de har tom mailet meg menyen, 12 sider! Skulle dere ha behov for å se den, gi meg beskjed, så kan jeg maile den...masse godt til ulike priser:-)

Så vil jeg ønske dere alle en riktig fin 17.mai, håper vi kan få sol og litt mere varme:-))

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...