Gå til innhold

Hei dere!

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her, og håper å bli litt kjent med dere over de kommende månedene.

Jeg er 43 år gammel, og er gravid i 17. uke. Har to sønner, en på 18 år, og en på 12 år.

Spennende og fint å oppleve svangerskapet der jeg er nå i livet. Innbiller meg at jeg er roligere og klokere enn da jeg var yngre, og føler at jeg, og samboeren min har mye å gi den lille når h*n kommer! :-)

Fortsetter under...

Gratulerer med den lille imagen og velkommen hit.

Her er det bare å spørre og grave hvis du lurer på noe..

Er snart ferdig her for min del (settes i gang tirsdag) ,men det er mange små i vente framover, så det er mange å spørre.

Det er hyggelig med alle de nye som har kommet i det siste.

Lykke til videre

Svarer deg selv om jeg ikke er så ofte inne her.... Har en travel jobb, så det blir ikke så mye overskudd til internett om ettermiddagene/kveld, men det er koselig med nye medlemmer. Tenker jeg blir litt mer aktiv inne på sidene etter hvert.

Jeg er 42 og er i uke 27 nå. Jeg skal ha et planlagt keisersnitt, og har allerede fått dato: 24. juli på St. Olavs Hospital i Trondheim (har egentlig termin 3. august). Har vært gjennom testing for å sjekke om barnet var ok, og vi har fått vite at det blir en gutt som virker frisk og fin!!

Håper det er bra med deg, og ønsker deg lykke til videre. Kommer innom sidene ved anledning.

Annonse

Hei på deg!

Førstegangs-gravid på 36 år her, bosatt i Fredrikstad og termin 30 juli.

Jeg er også forholdsvis ny her inne, men synes det har vært kjempenytting å følge med på ulike debatter og ikke minst "Din egen side" der jeg får oppdateringer på antall dager til termin, størrelse på babyen osv. Ellers var jeg innom kjøp/salg/auksjon i går (Finn.no), med det resultat at vi på impuls slo til på noen som skulle selge "full pakke" bestående av vogner, barneseter, seng, lekegrind, reiseseng m.m.

Min mor var nesten 40 da hun fikk sistemann. Da var storebrødrene mine nesten 17 og 18 år og jeg snart 7. God spredning! Mormor var hele 49 da hun fikk sistemann, så det er nok en tradisjon i min familie å føde sent. Håper du får en fin 1 mai!

Hei igjen!

Jeg er ny her inne, men har allerede fått gode svar på ting jeg har lurt på. Er 43 år og gravid i uke 11. Har 2 sønner på hhv 20 og snart 22 år, så dette er spennende tider!! Gjett om det kommer til å bli stas for oss alle!! Moro og litt nervepirrende å være gravid i voksen alder.

Velkommen hit og lykke til!

Fint å ha fått så mange hyggelige svar!

Ble spurt om hvor jeg skulle føde; det er i Fredrikstad. Skal på Fredrikstad sykehus neste uke for å ta ultralyd. Gleder meg veldig. Har sett den lille en del ganger nå allerede pga blødninger i forbindelse med en lavtliggende morkake, men denne gangen håper jeg å få vite om det er en jente eller gutt jeg bærer på.

Skal prøve å være litt aktiv her. Egentlig prøvd å logge inn et par dager nå uten nevneverdig suksess. Men tror det skal gå bra nå framover.

Vi "snakkes" :-)

Annonse

Hei og gratulerer! Jeg fikk mitt 3. barn for 4 uker siden og har to jenter fra før på 12 og 18 år:-) Bor i Moss og synes det er hyggelig at det er flere Østfold-jenter her inne:-) Kanskje det går an å få til noen hyggelige treff her etterhvert! Her inne er det så hyggelig å være så dere blir nok ikke kvitt oss som har født så lett;-)

Lykke til videre i svangerskapet!

Hei og velkommen! Er også fra Østfold (veeldig nær Fr.stad), og venter min nr. 4 egenfødte i oktober. (Har 2 bonusbarn også!) Er 63-modell, og rekker akkurat ikke å bli 43 før minstemann ankommer. Skulle gjerne ha fårtt til et modentreff i Østfold, ja - for mager i alle str., og de med barn utenfor...

Lykke til - vi snakkes helt sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...