Gå til innhold

Er det bare jeg som er hystreisk eller???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei jeg ville ikke likt det. Det er jo omtrent så langt unna deg som han kan komme - i verden!! Jeg har "forbudt" mannen min å kjøre fra vestlandet til Nord-Norge (langt over 100 mil), noe han hadde planer om, og jeg er i uke 32. Hvor lenge skal han være borte da?

Typen min har vært vekke siden 5 mars... kommer hjem 5 mai og jeg har termin 17 mai.

Jeg synes ikke du er hysterisk!!! Men hvis det er en viktig reise som han må på så er det litt vanskelig å avgjøre det.

Annonse

må han så må han.. men MÅ han så skal han i alle fall.. bruke 1000vis av kr på babyshopping.....alt er mye billigere der..og utvalget av gutteklær er bare deilig fantastisk. Jeg var i texas 3 mnd før fødsel og babies r us....var flittig besøkt.... Gå og let etter nettadresser i usa og han må bare kjøpe.....

Jeg fikk baby 3 uker før tiden så jeg skjønner godt at du er hysterisk- redd og skuffet... Hvis gubben må reise bør du ha noen som kan overnatte..eller er rett i nærheten..og han bør innskrenke sitt opphold i las vegas ..til så lite han kan..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...