nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Hvor mange blir vi? 8 stk? Da må vi nok bestille bord.. Siden det ikke er så stort der, vil vi da okkupere ganske mye plass. Så det er fint om de som sier de skal komme, faktisk kommer! =) ...ellers blir det så pinlig for oss andre. Hehe. Noen som har kjempelyst å bestille bord???
Pocahontas:) Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Jeg kan godt bestille bord, men da er det greit om jeg får beskjed om hvor mange som kommer:)
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2006 Kjempeflott! Gi det noen dager, sånn for å se hvem som evt faller av / på! =)
Pocahontas:) Skrevet 4. mai 2006 #4 Skrevet 4. mai 2006 Har prøvd å bestille bord, men det finnes kun et mobilnr. og der er det ingen som svarer. Så hva gjør vi, bare møter opp og satser på at det er plass?
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2006 Hm.. det var jo veldig kjipt da.. =( Tror faktisk ikke vi får plass om vi bare dukker opp, alltid veldig fullt på dagtid. Noen strømmen-boere som vil ta en tur innom å prøve å booke? Ellers får vi bare finne en løsning på treffet.. det ordner seg alltid! =)
supersuper Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Hei, jeg tror ikke jeg kommer allikevel. Sliter sånn med pollenallergi, så jeg har satt meg selv i karantene Har i tillegg kræsja bilen, så får ikke med meg vogna i den.. Men neste gang!!
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2006 Men Kisse da.. =( God bedring til deg! Dere andre; Skal vi møtes utenfor bare? Så tar vi det derfra? Hadde vært kjempedigg med utetreff, men jeg vet ikke om noen plasser..
supersuper Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Takk takk, dere får kose dere, så blir jeg med neste gang!!
Mille** Skrevet 7. mai 2006 #9 Skrevet 7. mai 2006 Jeg må bare beklage, men jeg har ikke mulighet til å være med i morgen. Sorry! (
julia2006 Skrevet 7. mai 2006 #10 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har blitt syk, så jeg får dessverre ikke vært med i morgen, men blir gjerne med på neste treff:-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #11 Skrevet 7. mai 2006 Kommer det noen i det hele tatt? Syns det er så mange som har meldt forfall at det er vel ikke så mange igjen som kommer...........?
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2006 Hehe - det er såå typisk! Om 10 melder seg, så kan man regne med at 4 kommer.. Det blir meg og Lulita ihvertfall.. og om jeg ikke tenker feil, så er vel fremdeles fruktjenta og Blackbeaty med.. ..og deg, anonym?
Pocahontas:) Skrevet 8. mai 2006 #13 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har vært syk i natt, og orker dessverre ikke å komme i dag Jeg som hadde gleda meg sånn! Håper å få være med neste gang iallefall! Dere får kose dere masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå