Gå til innhold

Oktober: Mammaklær


Titan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk tips om "den kule mage" (tror jeg den het.)

Er ikke fra oslo selv, men skal dit om et par uker, og ble tipset om å ta en titt innom der. Tror, hvis jeg ikke tar helt feil, at den ligger på grunerløkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Kule Mage ligge rpå Grunerløkka, det stemmer. Det finnes ikke enorme mengder av kule klær der heller etter min oppfatning. Men noe har de da.. de har også nettside med web-shop.

 

Jeg har vært innom Lindex og de fører noe mamma-klær i enkelte butikker, det kan du også sjekke på deres web-sider - hvilke butikker det er. Jeg syns de hadde noe fint.

 

Generelt er det vanskelig å finne fine mamma-klær og ikke minst i riktig str. syns jeg ... ikke syns jeg det er så veldig moro å bruke sååå vanvittig mye penger på disse klærne som skal brukes i så kort periode. Men noen av butikkene som fører utstyr til babyer har også mamma-klær.

 

Flere tips om mamma-klær ønskes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg handlet litt på H&M på Stortorget og H&M ved Oslo City, jeg synes de har best utvalg. Jeg har kjøpt to fine linbukser på Lindex på Oslo City (de har også mammatøy i butikken på hjørnet Lille Grensen/Karl Johan). Buksene er enkle og fine, uten alt for mye lommer, glidelåser etc. Mye lomme-stæsj på H&M buksene, noe som ikke er pent på jenter med store lår og bred rumpe + gravidemage! KappAhl skal visst også ha mammaklær, men der har jeg ikke sett noe særlig annet enn bukser (som i og for seg var OK).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten i to bryllup denne sommeren. Noen som har tips om hvor man kan finne pentøy til gravide?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk under "klær" øverst på siden her. Der er det linker til masse nettbutikker som har mye fint. Jeg har nettopp kjøpt en flott tunika fra mammahuset.no.

 

Husker ikke om det var noen over her som nevnte Svangerskapet som ligger i Kirkeveien, like ved Majorstukrysset. Fine ting der også.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...