Gå til innhold

Villemo ;) 29.08.06

DakotaFikkJente*20.08.06*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei!

Nå er det visst en stund siden sist... Dagene flyr... Så etter deg på msn i sta, men der var du jo ikke. Tenkte jeg skulle legge meg snart, men fant ut at jeg fikk legge inn et innlegg her først. :)

Håper dere har det bra og at dere har hatt en fin helg.

Vi har jo vært på konsert i Oslo og det var bare helt glimrende!! =D

Det ble en ganske hektisk dag i går da forsåvidt. Var tidlig oppe med minsten og så var det frokost og å få ordna seg før vi kjørte han ut til mormor og morfar. Suste innover og hadde et stopp på IKEA. Der likte jo jeg meg godt, men tror nok ikke sambo følte det helt på samme måte... Hihi... ;) Han var tålmodig han altså, klaget ikke en eneste gang! Hjalp sikkert litt at vi spiste der inne og fikk i oss litt næring... Var innom Babyshop også og fikk kjøpt trille til minsten. Har fått en fra før, men jeg syns det er veldig greit å ha med kalesje på altså, hvis han skal sove og sånn.

Da vi kom inn på hotellet var vi forholdsvis slitne, men vi måtte en tur i butikken for å få tak i litt snacks. Viktig!! Var noe kødd med lyset på rommet, det slutta plutselig å funke, men de hadde fått ordna det da vi kom tilbake heldigvis. Fikk slappet av litt før vi ordna oss og så var det å komme seg bort i Spektrum. Var ca 50 m å gå, så det ble jo nesten litt festlig... Hehe...

Guttene var kjempeflinke og det var mye mer show enn jeg trodde på forhånd, så det var positivt. Hadde plass litt på siden av scenen, men det var greit det. Helt til det kom ei diger dame og satt seg foran meg. Grr! Måtte sitte helt på skakke og da guttene var ferdige etter 2 1/2 t. var jeg helt stiv både her og der... Jaja, det var absolutt verdt det og får du muligheten (vet de skal utvide turneen litt), så bør du absolutt få med deg sambo og dra! Og han kan ikke ro seg unna med at det bare er for damer, for det var masse mannfolk der også. Og folk i alle aldre - fra unger til besteforeldre. Supert! Hørte det skulle bli tatt opp til en live-CD fra Spektrum, så jeg blir nok nødt til å kjøpe den... Var jo tross alt der!!

Ja, det var vel det for i dag. Kunne sikkert skrevet litt mer, men jeg er trøtt og svimmel og er nødt til å legge meg...

Snakkes vel kanskje snart?

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...