*Lucia* Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 rundt puppa................... siden første april har omkretsen rundt puppa mine økt med 7 cm.... dette plager meg veldig fordi jeg har store nok fra før..... Er bare 8 + 4 og har helt panikk for mnd som kommer.. Øker de like mye hele svangerskapet eller vil det stablisere seg?? takk for svar..................... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mensana Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg tror helt sikkert at de vil roe seg snart.. Jeg er i uke 10 og mine har stanset nå... - og så skal de vel slå til igjen når melken kommer etter fødselen, tenker jeg... *au, au....husker at det er litt vondt* Don't panic! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 Mine pupper har aldri vekst noe særlig under svangerskapene.Bruker 85dd til vanlig, så jeg er glad for d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lucia* Skrevet 30. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 30. april 2006 håper det stopper snart ja.......... bruker vanlig 85E/F, har ikke kjøpt noen nye enda, føler at jeg virkelig fyller opp bh`n nå....... :-( Det er liksom værst på sidene av puppa..... mot armene....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 30. april 2006 #5 Del Skrevet 30. april 2006 Har lest om jentene her på sidene og på lommelegen tror jeg det var at det er vanlig at de vokser de tre første md. for så og stabilisere seg og igjen vokse den siste md. Har selv store pupper fra før men de har ikke endret seg i det hele tatt, er snart ni uker på vei. Moren min sine pupper endret seg heller ikke mye så det ligger nok i genene. Hmm, hun hadde melk til en hel barselavdeling så vi har alle noe å se frem til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå