FridaFrosk Skrevet 30. april 2006 #1 Del Skrevet 30. april 2006 Klarer nesten ikke tro d er sant, men en hjemmetest og en legetest viser at jeg er GRAVID og jeg er så glad:) Jeg tror jeg er ca 5uker+2 på vei! Jeg skal ha ul nå til torsd, og lurer fælt på hva jeg kan få vite allerede da!! Noen som kan dele litt erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytt nurk i juni Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Gratulerer masse med positiv test;) skal du til ul allerede i uke 6? er ikke det litt vel tidlig?? Er det privat jordmor du går til da? ønsker lykke til... gleder meg til å høre hvordan ul går:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 Gratulerer så mye med spiren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3guttsmamma;) Skrevet 30. april 2006 #4 Del Skrevet 30. april 2006 gratulerer masse... Håper du får et fint svangerskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 30. april 2006 #5 Del Skrevet 30. april 2006 Gratulerer så mye :-) Så moro!!! Kos deg med spiren:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FridaFrosk Skrevet 30. april 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 30. april 2006 Tusentakk:) Joda d er litt tidlig, men hadde fått en time for gu for lenge siden pga andre småplager, og så ble jeg gravid i mellomtiden! Så nå er jeg heldig:) Skal ha flere ul etterhvert også pga jeg måtte avbryte sv.skapet sist gang:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nytt nurk i juni Skrevet 30. april 2006 #7 Del Skrevet 30. april 2006 Ønsker deg lykke til,,,så forventer vi å få høre om UL etterpå gleder meg til jeg og får gå på UL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 30. april 2006 #8 Del Skrevet 30. april 2006 Gratulerer og velkomen inn i flokken av gravide. Håper alt er bra med deg og den lille på ultralyden. Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #9 Del Skrevet 30. april 2006 Gratulerer så mye og lykke til videre:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 30. april 2006 #10 Del Skrevet 30. april 2006 gratulerer så masse! :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå