Gå til innhold

Blødninger igjen..noen som har hatt det slikt?

Prinsessa&pøbelr@kkeren

Anbefalte innlegg

Jeg skrev for ett par dager siden at jeg hadde litt mørk utflod..

Nå i dag har jeg hatt rosa/lyse rød utflod,men ikke så mye bare på papiret,ikke i trusa..Litt ekkelt,men jeg dytta litt papir inn for å sjekke og det lå en del rosa blod der..

Har ustabil syklus,men hadde mens sist 11. mars(syklus mellom 29-43 dager,flest ganger 35..som jeg går utfra).Så hvis jeg ikke hadde vært gravid så hadde jeg vell kanskje hatt el nå,kan det være det?

Har hørt at man kan blød litt når man skulle hatt el/mens..

Noen som vet?

Ved en sa,så blør en vell mer?Er begynt på min 7.uke nå...

Trøst??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har hatt det sånn med nr.2, det kom stadig små blødninger, slik du beskriver, fikk ul og alt så bra ut, han blir straks 3 år!

Nå er jeg også i uke 7 og har hatt en blødning, som om mensen skulle komme hvert øyeblikk,men kom aldri ;)( ca. 4-5 dager før foventa mens)

Nå kommer det litt brunt utflod. Men jeg tror det går bra. Skal få meg en ul i uke 9 tenkte jeg, bare for å se om er alt ser ok ut.

har aldri hatt sa selv,men har hørt det er smertefult og at en blør muy og rødt blod med klumper,men om sagt,jeg vet ikke.

Men jeg har hatt blødninger,slike du beskriver, og alt har gått bra, så jeg er ikke så beskymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat slik jeg også og har hatt det i en uke nå er i uke 5. Hadde det også sist, men blødde da faktisk friskt blod og av og til med koagler...og det gikk greit. fikk en velskapt gutt. Hos meg sa gyn at det mest sannsynlig var en tvilling som det ikke ble noe av, samt hun sa det var svæ'rt vanlig med lettblødende livmorhals som gir slik rosautflod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da eg var ca 5+ veker på veg, fekk eg sånn rosa utflod. fekk komme på ultralyd samme kveld, og alt var heilt fint. da sa legen til meg at han hadde hatt damer i stolen som hadde kraftige blødninger, og det gjekk kjempe fint me dei. og han sa et det var ganske mangen som hadde slike blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg har nettopp ringt legevakten og forhørt meg om dette. I går så jeg at det var mørke rødt blod på papiret når jeg tørket meg, ikke mye, men mye nok til at jeg ble bekymret. Og i dag kom det slim med samme farge blod. Er ganske nervøs nå....

Ringte som sagt legevakten og hun sa at det ikke nødvendigvis var noe å bekymre seg over, men at jeg skulle ta det med ro og ikke løfte tungt. Hun sa at det kan være tegn på spontan abort, men behøver ikke være det. Hvis det kom friskt blod og menssmerter, skulle jeg komme på legevakten og inn til gyneokolog...

Jeg krysser fingrene for at det skal gå bra, skikkelig ekkelt det her...

Lykke til til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært på legevakta jeg og.Blødde litt i natt og litt i går.Kun på papiret.

Skal på ultralyd i morgen tidlig og møte fastende i tilfelle jeg må ha utskrapning.Er ca like langt på vei som du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

Svarer på dette og det over i samme jeg.. eveline, det er bra du skal på ul i morgen, så får du bekreftet/avkreftet hva det er. Går sikkert helt fint for det er visst mange som har blødninger i svangerskapet uten at det gjør noe. Men..vil ikke skremme, men min historie er at jeg hadde litt blod i utfloden da jeg var i 12.uke. Hadde en følelse av at noe var fryktelig galt og ringte legevakten. de sa at det helt sikkert ikke var noe, jeg skulle komme dersom jeg begynte å blø mye og med smerter. Jeg slo meg ikke til ro med dette, jeg bare visste....så jeg ringte legen dagen etter og krevde en ul. Da var fosteret dødt og hadde vært det en ukes tid (ma). det jeg mener er at om du føler at noe ER galt, stå på kravene deres! Krev en ul. De kan ikke nekte dere det. Når det er sagt, går det faktisk bra med de aller fleste, så LYKKE TIL:) Det er nok ikke noe fare.

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blødninger forrige helg. Var inne på UL....alt så bra ut. Denne helgen begynte jeg også å blø litt.....får ta en telefon til legen på tirsdag selv om det ser bra ut i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...