Gå til innhold

Neste BIM- treff i Oslo?

Håper :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er usikker om det ble avtalt noe nytt BIM-treff...

Det ligger ikke noe under BIM-treff.

Det er så hyggelig med disse treffene, og nå er det kommet tre nye verdensborgere siden sist treff - det hadde vært kjekt å få treffe disse snart igjen sammens med de stålte mammaene.

Har dere mulighet onsdag 3 mai kl. 1600?

Samme sted som sist.

Fortsetter under...

Det hadde vært koselig med et treff igjen. Jeg tror det er bestemt at det skal være et formiddagstreff den 2. mai, men det er jo noen som ikke kan komme på formiddagen så det hadde vært fint om vi kunne møtes den 3.mai om ettermiddagen. Jeg kommer gjerne.

Veldig trivelig med treff, ja!!

Hadde jo planer om aktiv deltakelse i innspurten av rugetida, men der tok den lille frøkna innersvingen på meg og gjør at jeg stiller på neste treff med baby i vogn i stedet for magen ;-)

Sliter med å få til treff denne uken (har overtalt sambo til å ta litt fri sammen med oss nå, så da kan jeg nesten ikke stikke av på cafe...), men kommer ved neste mulighet på formiddagen!

Ha det hyggelig!!!!

Annonse

Hei,

ja, jeg satser på å komme 3 mai kl 16 pluss minus, litt avhengig av når lille Christian forlanger mat og bleieskift. Mener vi avtalte 2 mai om formiddagen, og 3 mai om ettermiddagen på Cafe le Francais (ved siden av Saga kino). Håper noen av de nye små babyene dukker opp, blir artig å se dem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...