Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Sitter her og er så redd for å miste.. 10+3 på vei. Har 3 ganger i løpet av svangerskapet med et par ukers mellomrom hatt lysebrun utflod. Og i sted da jeg var på toalettet var altså den 3. gangen... =( Blir så redd! Legen sa på min første svangerskapskontroll at d er normalt, men det er jammen ikke så gøy heller =( Og når jeg leser her ser jeg at d er mange som har hatt sånn før aborten.. Er det sånn?? Har aldri mistet før da, så jeg har ingen erfaring.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Vet ikke om dette er til noen hjelp da men svarer nå jeg... Slike ting er vel individuelt, noen har blødninger og utflod under svangerskapet og d skjer ikke noe som helst, men jeg kan bare svare for meg..Jeg hadde SA i desember, dette startet m brunlig utflod i noen dager, for så å gå over til sterkere og sterkere blødninger. Skjønner at du bekymrer deg for den lille spiren, d gjorde jeg og, og spesielt når jeg var inne å leste om alle som hadde mistet...Men d betyr ikke at du kommer til å miste likevel. Du kan jo snakke m legen din igjen, og si at du bekymrer deg, kanskje du kan få en ul?? Ønsker deg lykke til, vi får satse på at alt er bra m den lille spiren din!! Klemmer fra
*tiger* og jenta Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Hvis det ikke gir seg, synes jeg du skal be om å få en UL, det er jo ikke bra for babyen at du går og bekymrer deg! Det går sikkert fint, men jeg ville sjekket for sikkerhets skyld. Lykke til! =)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #4 Skrevet 1. mai 2006 takk for svar, skal ringe i morgen. Kom plutselig på at jeg har vært forbausende våken de siste dagene også, i forhold til tidligere.. har vært en sovemaskin uten like i 3-4 tiden.. men d har ikke vært behov i de siste dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå