Gå til innhold

Brunlig utflod

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her og er så redd for å miste.. 10+3 på vei. Har 3 ganger i løpet av svangerskapet med et par ukers mellomrom hatt lysebrun utflod. Og i sted da jeg var på toalettet var altså den 3. gangen... =( Blir så redd! Legen sa på min første svangerskapskontroll at d er normalt, men det er jammen ikke så gøy heller =( Og når jeg leser her ser jeg at d er mange som har hatt sånn før aborten.. Er det sånn??

Har aldri mistet før da, så jeg har ingen erfaring.

Fortsetter under...

Vet ikke om dette er til noen hjelp da men svarer nå jeg... :) Slike ting er vel individuelt, noen har blødninger og utflod under svangerskapet og d skjer ikke noe som helst, men jeg kan bare svare for meg..Jeg hadde SA i desember, dette startet m brunlig utflod i noen dager, for så å gå over til sterkere og sterkere blødninger. Skjønner at du bekymrer deg for den lille spiren, d gjorde jeg og, og spesielt når jeg var inne å leste om alle som hadde mistet...Men d betyr ikke at du kommer til å miste likevel. Du kan jo snakke m legen din igjen, og si at du bekymrer deg, kanskje du kan få en ul?? Ønsker deg lykke til, vi får satse på at alt er bra m den lille spiren din!!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...