Mamma28MedSpire Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 Jeg er så redd jeg vil få tidlig bekkenløsning. Hvis jeg sitter rolig en stund føler jeg meg ganske støl aktig på hver side av rompa. Og jeg føler jeg må være i bevegelse liksom. Er bare 18 uker. og lurer på om dette kan være starten på bekkenløsing. Da blir det lite dans på meg fremover
Lilje74 Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 Jeg tror det er bra å bevege seg for å unngå bekkenløsning iallefall... Jeg hadde vondt ved halebeinet, og legen sa at det var bekkenet... men jeg merker at det blir bedre når jeg beveger meg... :-) Alt er ok så lenge man ikke presser seg.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 Jeg har isijas vondt og at rumpeballen(e) kan bli ganske nummen hvis jeg sitter for lenge av gangen.. har stillesittende jobb.. ikke morro men jeg går til akupunktur og det hjelper litt faktisk.. fant ut at dt er bedre å ta det med en gang enn å vente til det gjør så vondt at jeg må sykemelde meg.. så kanskje man kan stagnere det litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå