Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du føler det er riktig å legge babyen på eget rom, så gjør du det.

Her flyttet minsten inn på eget rom når han var nesten 3 mnd. Hadde det ikke vært for at vi hadde gjester som lånte rommet hans en ukes tid, så hadde han flyttet inn før.

Gjør det du føler er riktig du!

Jenta vår har akkurat sovnet for første gang nå, på eget rom og hun er 8 måneder..Jeg syns det har vært greit å ha henne på vårt rom siden hun har mista smokken om natta og ikke klart å putte den inn igjen selv...men nå gjør hun det =)

Hadde tenkt å flytte henne p åeget rom før,men så har det tatt litt tid med maling og greier...

Vi flyttet hun over når hun begynte å sove hele natten.. Da var hun 6 mnd. Alle sov bedre da, og da begynte hun å sove fra 19.30-07.00!

Herlig : )

Gjør som du føler for, lettere for de å være aleine fra de er små tror jeg enn å gjøre de når de nærmer seg året.

Annonse

Tror det er lurt å gjøre det man føler er best både for barnet, mor og far. Vi flytta henne ut da hun var 2-3 uker.

Anbefales påm det sterkeste var bra både for henn og meg, og ikke minst for vårt forhold. Bla. fordi vi sover bedre om natta og dermed har mer oversudd både til barna og til hverandre:O)

Jeg la jenta mi på eget rom da hun var 6 uker. Moren min la sine barn på rom med en gang de kom hjem fra sykehuset. Føler du deg trygg, så gjør det. Men ikke la deg prese. Uansett, om du velger å gjøre det, så er det lite som er så bra som det for både din og babyens søvn. Men vær trygg først, ellers vil du bare ligge og bekymre deg.

gutten vår blir 5 mnd om en uke og han flyyet vi inn på eget rom for en uke siden. han sover mye mere om natten etter at vi gjorde dette. jeg hadde tenkt han skulle sove på eget rom da han sluttet å spise så mye på natten. men så fikk jeg høre at det kunne hjelpe at de sov alene og det funket her=)

Annonse

Tassen er drøyt 10 uker og har flyttet inn på eget rom nå. Har babycall så jeg hører han hvis det skulle være noe. Dette funker for oss fordi han sover fra 23-07 uten å våkne og skulle ha mat, så jeg slipper å fly masse frem og tilbake. Han er en rolig type som ikke er redd for senga si og som sovner raskt, så det passer for oss. Du må gjøre det som passer for deg, som du ser av svarene her er det mange ulike svar, for unger er forskjellige.

Synes du skal gjøre det som magefølelsen din sier.

Selv har Eline ligget på eget rom siden vi komm hjem fra sykehuset, rommene er vegg i vegg og for oss har det fungert veldig bra.

Må legge til at hun sover stort sett hele natten og hvis hun ikke gjør det er det kun 1 gang om natten hun må ha mat.

Jeg må uansett opp for å pumpe ut det verste sprenget i brystene så for min del kunne hun gått ha vært våken og fått mat hver natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...