Gå til innhold

Vonde pupper etter p-sprøye slutt??

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt vomde pupper en stund nå.. Sluttet på p-sprøyte i november, begynte på ceracette, men sluttet på de etter to måneder da jeg fant ut at det er akkuratt det samme som i p - sprøyta. Så vi bestemte oss for å slutte og ta ting som de kommer. Forvrenter jo at det tar tid før mensen kommer tilbake da jeg har brukt sprøyta i fem år. Men i en månedstid har jeg hatt kjempevondt i puppene. Vondt bare jeg går i trapper, kommer borti de o.l. Kan dette være på grunn av at jeg har sluttet med prevensjon??

Noen andre som har opplevd det??

Fortsetter under...

det skal jeg love deg, jeg tok sprøyta to ganger, og hadde vondt i dem i et år.

Jeg var hos legen men han fant ikke noe "feil" med dem, han sa at det kunne skje...

Jeg gikk også opp 15kg og kraftig hårvekst.. ikke å anbefale.det gikk et år etter at jeg sluttet at alle bivirkningene forsvant...

Heisan :-)

Jeg hadde det slik etter p-sprøyte-slutt. I tillegg til at puppene ble såre ble jeg oppblåst og tissatrengt. Hadde også andre småtegn på at nå var det spire på gang :-) Hehe, men det var det ikke.. Svidde av 3 cb'er før jeg skjønte at dette måtte være pga p-sprøyta.

Men det kan jo også være et symptom på graviditet.. Har du tatt en test ? Noen folk kan ha gått lenge på prevansjon, men alikevel blitt raskt gravide..

Jeg ville tatt en test for i det minste evt utlukke graviditet..

Masse lykke til :-)

Idun

Så godt å høre at andre har opplevd lignende. Jeg er ikke gravid, tatt test. Litt kjedelig, men venter ikke at det skal gå så greit. Har bare vondt i puppene, ingen av de andre bivirkningene dere har opplevd, og er veldig glad for det!!

Så nå skal jeg bare vente på at mensen kommer tilbake sånn at vi kan begynne prøvinga for alvor.. Det blir spennende når den tiden kommer!

Ønsker dere alle lykke til med prøvingen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...