Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #1 Skrevet 30. april 2006 kan noen hjelpe. jeg har tre barn fra før og alle har to navn.venter en gutt som skal hete isac men problemet er at jeg klarer ikke finne et navn som passer som navn nr to.kan noen komme med noen forslag før hode mitt begynner og koke?
prysseluskan Skrevet 1. mai 2006 #2 Skrevet 1. mai 2006 Skal begge navnene brukes daglig eller? Det var slettes ikke lett å finne noe som passer med Isac, men her er noen forslag fra meg: Isac Leander Isac Kristoffer Isac Cornelius Isac Andreas Johan Isac Isac Johan Isac Mathias Isac Olaves Isac Erland
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2006 #3 Skrevet 1. mai 2006 TUSEN TAKK! nei det blir vel ikke brukt til daglig men, siden de andre ungene har to navn ville jeg ha to på neste mann også. tror jeg skal bruke et av de også. pappa`n heter olav til mellom navn så olaves kan jo passe.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 TAKK FOR HJELPEN. det blir isac olaves.olaves betyr etterkommer av olav. så det kunne ikke passet bedre.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Isac er mye finere med K synes jeg da. Og det passer best alene. Men jeg har hørt om en gutt som het Jon Isak. Det var ikke så ille synes jeg.
prysseluskan Skrevet 6. mai 2006 #7 Skrevet 6. mai 2006 Bare hyggelig : ) Så gøy å kunne være til hjelp, ble riktig så glad nå! Kos dere med minstemann!
Gjest Skrevet 6. mai 2006 #8 Skrevet 6. mai 2006 Isac Oliver Isac Olai Isac Andre Isac Johan Lettere å sette et navn forann Isac, synes jeg. Kommer litt ann på hvor i navnet en legger trykket..men lykke til!
Gjest Skrevet 6. mai 2006 #9 Skrevet 6. mai 2006 Ops..Så ikke før etter jeg hadde skrevet at du hadde bestemt deg. Gratulerer med navnevalget, utrolig fint!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Seriøst hehe.. er ett menneske som heter det fra før her i landet.. Gutten vår, Bare med 2 a'er.. Olaves er et gammelt "slektsnavn" som det er "ingen" som bruker lenger. Litt spesielt at dere valgte akkurat det.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Skulle akkurat skrive å si at Isac Olaves var det beste forslaget, hehe. Gratulerer med det fine navnevalget;-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Veldig fint navn! Gratulerer med godt valg
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Isac Olaves, uttales vel Olauss, var nydelig! Kjempegodt valg!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Nei, Olaves uttales rett frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå